Re: problem małżeński

51. Data: 2005-09-29 10:18:07

Temat: Re: problem małżeński
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. napisał(a):

> Żandarmem będąc starał się?? :)

A bo to zrozumiesz pokrętną, męską logikę??

Eulalka

52. Data: 2005-09-29 11:38:47

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka napisał:

> A bo to zrozumiesz pokrętną, męską logikę??

Pewnie nie :)

Ania >:-)<-<
gg 1355764

53. Data: 2005-09-29 20:50:11

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2005 09:36:50 +0000 (UTC), Waldemar napisał(a):

> Jezuuuu, jak czytam takie idiotyczne posty to mnie skręca. Zrozum kobieto
> (dziewczyno?, dziecko?), że Jacek odpowiada pełną myślą na całokształt mojej
> wypowiedzi. I chwała mu za to. Dla Twojej wygody mógłby wyciąć w związku z
> tym całość, ale groziłoby to, że nie wiedziałbym do której wypowiedzi mojej
> się odnosi.

Myślę, że poprosiłam w sposób grzeczny, więc daruj sobie swoje komentarze,
a szczególnie określenia typu "idiotyczne posty".

--
Elżbieta

54. Data: 2005-09-30 07:04:13

Od: "Waldemar " <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Myślę, że poprosiłam w sposób grzeczny, więc daruj sobie swoje komentarze,
> a szczególnie określenia typu "idiotyczne posty".
>
> --
> Elżbieta

Grzecznie ale zupełnie bez sensu. Napisałem, bo to irytujące zachowanie nie
jest jednostkowe, ale plagą. Sam na priv otrzymałem w tym wątku dwa takie
same listy jak Twój do Jacka, chociaż uwierz mi, że w każym swoim poście
bardzo uważnie dobieram to co zostawiam od przedmówcy, aby miało to sens.
Ale ci o których mówię, a do których się wpisujesz, to ludzie którzy rzucają
się gdy widzą 2 zdania zamiast jednego z założenia, bez zastanowienia się
czy aby autor celowo tak nie zrobił. Podejrzewam ich, że nie zastanawiają
się, bo myślenie sprawia im w ogóle duży problem.

55. Data: 2005-09-30 07:04:49

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że poprosiłam w sposób grzeczny, więc daruj sobie swoje komentarze,
> a szczególnie określenia typu "idiotyczne posty".

Ela ,w bardzo grzeczny sposób poprosiłaś,az miałam napisać ze rzadko sie to
zdarza :)
Ja sie podpisuje pod Twoja prośbą.

Magda

56. Data: 2005-09-30 09:30:06

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2005 09:04:49 +0200, Mrówka napisał(a):

> Ela ,w bardzo grzeczny sposób poprosiłaś,az miałam napisać ze rzadko sie to
> zdarza :)

Starałam się, bo dobrze jeszcze pamiętam swoje przejścia w tym temacie, oj,
a nikt mnie wtedy nie oszczędzał. Ja natomiast byłam przekonana, że robię
dobrze, bo uczyłam się odpowiadać na podstawie tego co obserwowałam.
Wydawało mi się, że jak inni tak piszą to chyba tak ma być. Na szczęście
byłam reformowalna. Jednak od tamtej pory jeśli już zwracam komuś uwagę na
ten temat to staram się żeby było grzecznie. Myślę, że Jacek się nie
obraził. A tekst o "idiotyzmach" bardziej świadczy o Tym kto go napisał.

Zagipsowana
--
Elżbieta

57. Data: 2005-09-30 10:14:29

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar " <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam ich, że nie zastanawiają
> się, bo myślenie sprawia im w ogóle duży problem.

Podobno każdy postrzega bliźnich na własne podobieństwo.

Margola

58. Data: 2005-09-30 13:19:12

Od: "Waldemar " <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ten temat to staram się żeby było grzecznie. Myślę, że Jacek się nie
> obraził. A tekst o "idiotyzmach" bardziej świadczy o Tym kto go napisał.

Czyż można się dziwić, że coraz częściej zdarzają się historie takie jak
opisał Jacek, skoro standardem staje się, że włączając komputer wyłączasz
myślenie?

59. Data: 2005-09-30 13:54:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> opisał Jacek, skoro standardem staje się, że włączając komputer wyłączasz

Zawsze byłeś chamem?
To by tłumaczyło Twoje problemy.

M.

60. Data: 2005-09-30 14:29:32

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyż można się dziwić, że coraz częściej zdarzają się historie takie jak
> opisał Jacek, skoro standardem staje się, że włączając komputer wyłączasz
> myślenie?

Czyżby tandardem, zamiast niemśląego faceta z pilotem w ręku, stał się teraz
niemyślący facet przed monitorem? Waldemarze, tyle w Tobie dziegciu, że
trudno się dziwić, iż żona poszukała miodu.

Margola

Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża
problem małżeński
Ciekawy artykuł
7 sekretów najlepszych ojców