Re: proszę o pomoc -komunia

Data: 2006-04-28 10:29:30
Temat: Re: proszę o pomoc -komunia
Od: "Basia" <b...@o...pl>

> No tak, nie pomyślałem o tym - ale może potem "kopertowe" zwraca koszty
???
> Tylko to jakaś imho paranoja.

jak sobie przypomnę moją komunię, kiedy to najbardziej ucieszyła mnie
"laska" niemeickich gum rozpuszczalnych Mamba, których wtedy nie było w
Polsce...;-)

Wariant, że rodzice inkasują pieniądze z komunii jako zwrot poniesionych
nakładów to ... nie będę się wyrażać. W końcu to pieniądze dla dziecka i na
nie powinny być wydane.
Swoją drogą z tymi prezentami/pieniędzmi to teraz jest postawione na głowie,
w prezecie ślubnym bym tyle nie dała ile czasem ludzie na komunię dają...

pozdrawiam
Basia