prosze o przepis

71. Data: 2017-06-17 21:29:02

Temat: Re: prosze o przepis
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie.

> Nie przyzwyczajaj się za bardzo. Te czasy już minęły. Mam nadzieję, że
> bezpowrotnie.

No ale to nie ja tutaj używam formy "my".
To kto ten przyzwyczajony?

72. Data: 2017-06-17 21:35:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Najlepszą jakość?

Żółte zadłuży - nie kręć.

> Twierdzę, że Ty dobrze pamiętasz, bo często wspominasz
> z rozrzewnieniem.

No widzisz, cóż, no właśnie ja tak, a Ty nie możesz tego pamiętać, bo
pewnie żadna noga z Twej rodziny w zwykłym sklepie wtedy nie postała - otóż
ZDARZAŁO SIĘ, że coś się pojawiało w zwykłym sklepie, co za żółtymi
zasłonami było zawsze.

73. Data: 2017-06-17 21:35:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 21:29, XL pisze:

> No ale to nie ja tutaj używam formy "my".
> To kto ten przyzwyczajony?

Przyzwyczajony, choć nie chodził i nie pamięta? Popraw się.

Ewa

74. Data: 2017-06-17 21:38:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 21:35, XL pisze:

> [...]
> pewnie żadna noga z Twej rodziny w zwykłym sklepie wtedy nie postała - otóż
> ZDARZAŁO SIĘ, że coś się pojawiało w zwykłym sklepie, co za żółtymi

Widzę, że jako córka byłego sekretarza partii usilnie poszukujesz
współtowarzysza (nomen omen) niedoli (lub raczej doli). Cóż, nie u mnie
szukaj tego towarzystwa. Pa.

Ewa

76. Data: 2017-06-17 21:39:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Żółte [ciach autopoprawka słownika].

zasłony.

> [...]
> pewnie żadna noga z Twej rodziny w zwykłym sklepie wtedy nie postała - otóż
> ZDARZAŁO SIĘ, że coś się pojawiało w zwykłym sklepie, co za żółtymi

J.w.

75. Data: 2017-06-17 21:39:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Przyzwyczajony, choć nie chodził i nie pamięta? Popraw się.

Noszony.

77. Data: 2017-06-17 21:41:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Widzę, że jako córka byłego sekretarza partii usilnie poszukujesz
> współtowarzysza (nomen omen) niedoli (lub raczej doli). Cóż, nie u mnie
> szukaj tego towarzystwa. Pa.

Dobrze radzę - poszukaj towarzyszy w swojej rodzinie - możesz (nie) być
zdziwiona.

78. Data: 2017-07-13 10:13:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pięć deka drożdży na pół kg mąki plus "długie wyrastanie" - żaden cud. Trudno, żeby z
taką ilością drożdży ciasto nie było superpuszyste. Gdybym do mojej wyrabianej
drożdżówki dodała 10 dag drożdży na kilogram maki (zamiast 5dag), to by wystartowała
w kosmos.
Więc to nie nie-wyrobienie jest przyczyną pulchności ciasta w tym przepisie ani nie
długie wyrastanie, tylko BARDZO duża ilość drożdży plus długi czas na napęcznienie
glutenu w mące.

MYKOLOGIA STOSOWANA !!!
ekspress cisnieniowy i parzenie kawy
Homos
Czas na cos slodkiego - placek ze sliwkami
Tradycyjny, polski bialy ser