Re: protest pielęgniarek

Data: 2000-12-30 07:41:37
Temat: Re: protest pielęgniarek
Od: Roman <r...@d...dk>

Wiem co to sa wysokie podatki i nie jestem wcale zachwycony. Placac ponad 60%
og polowy dochodow a oklolo 40 od tej nizszej daje wyrownanie dochodu w
spoleczenstwie godne Pol pota czy tez innych komuchow.Jest oczywiste, ze
popieranie przedsiebiorczosci jest godne poparcia bo pomaga wszystkim na
zasadzie wedki a nie ryby. Problem jest tylko w tym, ze zwiekszenie produkcji
wymaga inwestcji inwestycje wymagaja dochodu a wszystko jest ograniczone
legislacja lapowkarstwem, kumoterswem i td. Nawet w przyjaznych warunkach jet
to kwestia wielu lat, malo tego koniunktura na rynku tak wewnetrznym jak i
zewnetrznym jeest decydujaca o sukcesie. Pielegniarkom sa potrzebne pieniadze
juz. Wiec tylko zostaja pieniadze z podatkow, nie koniecznie tylko dochodowych.
Poza tym, trzeba dobrewj woli obu stron. Nie majac pieniedzy w budzecia na
podwyzke jaka one zadaja mozna ter rozmawiac na inne tematy, np warunki pracy,
dlugosc urlopu, mozliwosci (do)ksztalcenia czy tez inne srodki poprawiajace
warunki przcy.
rozdrawiam
roman