Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie

Data: 2008-04-16 08:19:33
Temat: Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

u...@y...com pisze:
> Witam
> Mamy oboje po trzydzieci lat i wszytsko jeszcze przed nami: dzieci
> tesciowie spory i kłótnie rodzinne:)
> Własnie urządzam łazienke i powstaje pytanie
> Prysznic czy wanna?
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza
> bedzie wanna (ona).
> I szukam kontrargumentów.
> Dziekuje za pomoc :)

Odpowiedzcie sobie na pytanie, czy lubicie kąpiele w wannie. Dla nas
moczenie z leżeniem w wodzie to żadna frajda, więc odpowiedź była prosta
- tylko prysznic. 5min mycia i koniec :)

Głęboki (30cm) brodzik - i większość problemów znika. Namaczanie prania,
mycie większych rzeczy (przytaczane wyżej pojemniki z lodówki), kwiatków
itp. wykonywana jest wygodniej niż w wannie bo możesz spokojnie chlapać
dookoła - dzięki ściankom prysznica podłoga zostaje sucha.

Problem kąpieli maluchów też znika. Myśmy młodego przenieśli do brodzika
IIRC w wieku 4mcy. Dla mnie trochę mniej wygodnie niż przy wanience, ale
młody był zadowolony - mógł chlapać do woli i full miejsca na gumowe
kaczki i inne akcesoria. No i lubi wodę lecącą z prysznica - pusta miska
nad głową i bębniąca o nią woda - to najlepsza zabawka na świecie :D
U nas dodatkowo brodzik ma w rogu siedzisko i młody lubi na nim siadać i
chlapać nóżkami. Dzięki temu że brodzik jest "powierzchniowo" mniejszy
niż wanna, młody czuje się pewniej (kąpał się w wannie u moich rodziców
i widać było, że czuł się trochę niepewnie).

Podsumowując - odpowiednio dobrany brodzik eliminuje 99% "technicznych"
problemów korzystania z prysznica. Jednak jeśli ktoś lubi sobie CZĘSTO
poleżeć w wannie z olejkami, pianką, itp - to odpowiedź jest prosta - wanna.

Pozdrawiam
Krzychu