prysznic czy wanna oto jest pytanie

11. Data: 2008-04-16 09:15:45

Temat: Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 00:40:43 -0700 (PDT), arek napisał(a):

> Przy odrobinie wprawy, umywalka daje rade. Zreszta, to juz chyba
> kwestia indywidualna dla kazdego (wzrost, sprawnosc kregoslupa), na
> jakiej wysokosci i w jakiej pozycji jest w stanie umiescic glowe, zeby
> umyc wlosy, nie moczac reszty ciala.

:-D
Wyobraziłam sobie mycie moich długich włosów pod kranem w umywalce -
spłynęłyby do kanalizacji, nie chciałoby mi się ich chyba stamtąd wyciągać
już :-DDD
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

12. Data: 2008-04-16 10:19:41

Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi.
Tylko wiecie:
wanna + prysznic nie wchodzi w gre,
głeboki brodzik to naprawde jest wana z prawanem czyli dwa w jednym a
nie wiem czy pamietacie ale były takie szampony wash and go i juz ich
nie ma,
ja chce brodzik żeby na stare lata móc spokojnie wejść i sie umyć
(moja starsza ciocia marzy o takiej rzeczy)
wanna z parawanem na stałe - w łazience mam taki rozkład że bateria
bedzie na tej krótszej ścianie wiec jak bede chciał odkrecic wode to
bede musiał tam wejsc
wanna z parawanem ruchomym - mam teraz i póki nie zacząl rdzewiec było
ok

Wiecie co mi sie marzy:
Prysznic z niskim progiem <10cm (lub nawet bez) cały w płytkach
marmuropodobnych 90x30
Słuchawka ruchoma + natrysk z góry z obnizonym sufitem
może jakieś światełko
Krzesłko na którym można by było usiaść i nie tylko :)
no i może jakiś parwonik żeby sie zapachy rozchodziły w czasie gdy
bede siedział na krzeslku i myslał....

Przewidzieć jakiś mechanizm/stelaż który można by było użyć to
mocowanie wanienki dla małego bajbusa w prysznicu
czy to tak wiele?????????

13. Data: 2008-04-16 11:39:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 03:19:41 -0700 (PDT), u...@y...com napisał(a):

> [...]
> marmuropodobnych 90x30
> Słuchawka ruchoma + natrysk z góry z obnizonym sufitem

No ale co w tym jest takie "ekstra"?

> Krzesłko na którym można by było usiaść i nie tylko :)

No, chyba nie myślisz o krzesełku z dziurką w siedzisku i odpływem :-O

> no i może jakiś parwonik żeby sie zapachy rozchodziły w czasie gdy
> bede siedział na krzeslku i myslał....

Nieee no, ty jednak myślisz właśnie o takim, Ty doprawdy perwersyjny jesteś
;-PPP

14. Data: 2008-04-16 12:58:34

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@y...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> głeboki brodzik to naprawde jest wana z prawanem czyli dwa w jednym a
> nie wiem czy pamietacie ale były takie szampony wash and go i juz ich

Za to wszytkie zawierają odżywki i inne cuda :)

> ja chce brodzik żeby na stare lata móc spokojnie wejść i sie umyć
> (moja starsza ciocia marzy o takiej rzeczy)

Człowieku, masz trzydziestkę i zanim się zestarzejesz, zdążysz swoją
łazienkę przebudować jeszcze kilka razy.

> wanna z parawanem na stałe - w łazience mam taki rozkład że bateria
> bedzie na tej krótszej ścianie wiec jak bede chciał odkrecic wode to
> bede musiał tam wejsc

Skoro przebudowujesz łazienkę, to co za problem przenieść baterię tam gdzie
wygodniej??

> wanna z parawanem ruchomym - mam teraz i póki nie zacząl rdzewiec było
> ok

Są takie co nie rdzwewieją, nawet niedrogie.

> [...]
>
> Przewidzieć jakiś mechanizm/stelaż który można by było użyć to
> mocowanie wanienki dla małego bajbusa w prysznicu

Pod prysznicem 120x90 cm spokojnie będzie można postawić wanienkę na
standardowym stojaku i mieć swobodę ruchu. Moja wanienka dziecięca to Onda,
dziecko ma już ponad dwa lata i dalej chętnie się w niej kąpie. Obejrzyj na
allegro, może coś wykombinujesz.

Druid29

15. Data: 2008-04-16 17:29:29

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@y...com pisze:
> Witam
> Mamy oboje po trzydzieci lat i wszytsko jeszcze przed nami: dzieci
> tesciowie spory i kłótnie rodzinne:)
> Własnie urządzam łazienke i powstaje pytanie
> Prysznic czy wanna?
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza
> bedzie wanna (ona).
> I szukam kontrargumentów.
> Dziekuje za pomoc :)

Mam jedno i drugie i 2 dzieci.
Mam tez drugie mieszkanie tylko z prysznicem.

I jesli planujecie dzieci to wybralabym wanne zamiast prysznica.
Moje dzieci uwielbiaja sie bawic w wodzie. Ich codzienna kapiel w
wannie trwa 40 minut.
Zdarzalo mi sie ich kapac pod prysznicem i zadnej przyjemnosci w tym nie
mialy.

Rowniez uwazam, ze wanne duzo latwiej utrzymac w czystosci niz prysznic.
Poza tym jak juz ktos napisal, wanna przydaje sie do mycia wielu innych
duzych rzeczy.

m.

16. Data: 2008-04-16 18:15:37

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza

U nas jest tylko prysznic. 2 dzieci w wieku 2,5 i 1 rok. Dzięki rezygnacji z
wanny zmieścił się ogromny blat nad pralką i z wbudowaną umywalką. Na tym
blacie spokojnie przewijałam dzieci tak gdzieś do 10 mies. życia (pod ręką
umywalka z wodą). Brodzik głęboki. Moja 2,5 roczna córka kąpie się w wanience
plastikowej wkładanej do brodzika. Na razie jeszcze sie mieści. czasem jak ma
ochotę, to robię jej prysznic. W brodziku można też spokojnie umyc dziecko z
kupki (na stojąco). Mamy zamontowany uchwyt do trzymania się rączkami na
odpowiedniej dla dziecka wysokości. Nam dorosłym idealnie pomaga przy myciu
nóg.

Justyna

17. Data: 2008-04-16 18:34:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Apr 2008 20:15:37 +0200, Justyna napisał(a):

> U nas jest tylko prysznic. 2 dzieci w wieku 2,5 i 1 rok. Dzięki rezygnacji z
> wanny zmieścił się ogromny blat nad pralką

:-O
I po to zrezygnowaliście z wanny??? A co za problem zrobić blat na wannie,
zdejmowany lub podnoszony, poki sa małe dzieci, a potem zlikwidować go i
cieszyć się i prysznicem, i wanną?
:-)

18. Data: 2008-04-17 10:23:36

Od: k...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> W wannie mozna wziąć prysznic, w kabinie prysznicowej nie można wziąć
> kąpieli. Jednak wanna. Chyba, ze miejsca mało i nie ma gdzie postawić
> pralki - wtedy mozna poszukać prysznica z wyższym brodzikiem coby
> chociaż te przyszłe dzieci można było kąpać :-)
>
> Pozdrowienia,
> Lila
witam!!!Ja stawiam na wanne bo mozna sie zrelaksowac a jesli chodzi o dzieci
to nawet praktyczniejsza bedzie wannan.

19. Data: 2008-04-17 10:26:23

Od: "emi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza

przyznam rację twojej żonie, gdyż wanna pozwoli wam również na chwilę relaxu..
poza tytm tam ewentualnie też można wziąć prysznic... a dzieci uwielbiają
harcować w wannie. mam nadzieję, że cię przekonałam :)

20. Data: 2008-04-17 11:07:06

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam wanne z parawanem.
Bateria na krotszej scianie - dobrana tak by parawan mogl sie zlozyc.
Jest on z plastiku, szkla i gumy. Sklada sie z dwoch czesci - ruchomych.
Uwazam ze jest to rozwiazanie funkcjonalne - na codzien prysznic, gdy
mam dosc wszystkiego to kapiel w wannie.
Mycie parawanu jest troche bardziej klopotliwe - bo trzeba wejsc do
wanny, zeby starannie go umyc. Jednak rozwiazuje to w ten sposob, ze
myje go gdy ide brac prysznic.

Pozdrawiam
KK

Zmywarka z wyparzaniem?
temperatura w lodowce
200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
cyklinowanie
meble orzech