prysznic czy wanna oto jest pytanie

21. Data: 2008-04-17 16:11:37

Temat: Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@y...com pisze:
> Witam
> Mamy oboje po trzydzieci lat i wszytsko jeszcze przed nami: dzieci
> tesciowie spory i kłótnie rodzinne:)
> Własnie urządzam łazienke i powstaje pytanie
> Prysznic czy wanna?
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza
> bedzie wanna (ona).
> I szukam kontrargumentów.
> Dziekuje za pomoc :)

to chyba zalezy kto co lubi albo na co moze sobie pozwolic
ja sobie nie wyobrazam zycia z samym prysznicem, bo po prostu lubie
lezec i sie moczyc w wannie
a branie prysznica jest dla mnie czynnoscia malo przyjemna
najlepiej wanne z prysznicem, taki kompromis

22. Data: 2008-04-17 17:57:23

Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

u...@y...com pisze:
> [...]
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza

Ja tam lubię sobie z godzinkę poleżec

23. Data: 2008-04-17 19:59:28

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@y...com pisze:
> [...]
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza

To powinno wam rozwiązać problem:
http://www.salamandra.com.pl/zdjecia/wanna_prysznic/
wanna_prysznic_07.jpg

--
pozdr. Jerzy

24. Data: 2008-04-18 10:29:31

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-O
> I po to zrezygnowaliście z wanny??? A co za problem zrobić blat na wannie,
> zdejmowany lub podnoszony, poki sa małe dzieci, a potem zlikwidować go i
> cieszyć się i prysznicem, i wanną?
> :-)

Bo łazienka miała 2x 1,6 metra. Mieściła się tylko wanna i WC. Po remoncie
(ptrzesunięciu ściany )3x 1,6metra. Wannę mieliśmy 10 lat i się nie
sprawdziła. Prysznic jest u nas idealnym wyjściem.

Justyna

25. Data: 2008-04-18 10:37:38

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doniczkowych (w kabinie byłoby za ciasno)
> - ułatwia pranie ręczne i umożliwia pranie dużych rzeczy, które nie mieszczą
> się w pralce
> - ułatwia mycie pod bieżącą woda dużych przedmiotów (np. półek z lodówki czy
> elementów piekarnika
> - umożliwia zamocowanie na wspornikach wanienki dla dziecka, łatwiej
> napuścić wodę do takiej wanienki, umyć dziecku głowę, dziecko może chlapać
> do woli, wiele szkód nie zrobi.
> - bardzo ułatwia mycie włosów gdy nie chcemy brać kąpieli
> - chyba łatwiejsza w utrzymaniu czystości (szorujesz wannę bez wchodzenia do

To samo mogę powiedziec o brodziku (szerokim i głębokim). Eszystkie wyżej
opisane czynności robię w brodziku + kąpanie psa.
Dziecko (2,5 roku) kąpie się w brodziku ze wstawioną mniejszą wanienką. Po
zamknięciu dzwi może się chlapac do woli, a jak jej się zachce siusiu czy
kupkę, to może sama wyjśc i usiąśc na kibelku (sprawdzone), z wanny wyjśc
byłoby jej trudno.

> Kabina prysznicowa:
> - zajmuje mniej miejsca
> - wymaga dobrego wietrzenia, łatwiej o pojawienie się pleśni

Nie jeśli zostawisz drzwi otwarte.

> - większość czynności wymienionych powyżej jest utrudniona ze względu na
> małą wysokość brodzika i małą szerokość kabiny

J.w. Kabina szeroka i głęboik brodzik

Justyna

26. Data: 2008-04-18 13:07:14

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna pisze:
> Dziecko (2,5 roku) kąpie się w brodziku ze wstawioną mniejszą wanienką. Po
> zamknięciu dzwi może się chlapac do woli,

A dwoje dzieci?

m.
z dwojką wanna i prysznicem

27. Data: 2008-04-18 15:19:04

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza

Mimo, że jestem zwolenniczką prysznica, to myślę, że jednak powinieneś tę
decyzję pozostawic żonie. Dla świętego spokoju. Taki remont robi się raz na
parę lat i jeśli macie wystarczająco miejsca i kasy, to po co ci słuchac przez
następne kilkanaście lat narzekań żony że ma nie taką łazienkę jaką sobie
wymarzyła, że jej niewygodnie myc dziecko, kwiatki, psa... że nie może się
zrelaksowac po ciężkim dniu... A jak się w to włączy Teściowa, to zgotują ci
piekło na ziemi.

Justyna

28. Data: 2008-04-18 18:15:19

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla świętego spokoju.
> A jak się w to
> włączy Teściowa, to zgotują ci piekło na ziemi.

kobieta a tak "życiowo" napisała ;)

29. Data: 2008-04-18 20:16:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A dwoje dzieci?

W odpowiednio dużym brodziku zmieszczą się dwie wanienki ;-)

Qra

30. Data: 2008-04-21 14:24:57

Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje grupie za tak szeroki odzew. Niestety nie takich odpowiedzi
sie spodziewałem.
I w efekcie zostałem przegłosowany i w łazience bedzie wanna.
S.

Zmywarka z wyparzaniem?
temperatura w lodowce
200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
cyklinowanie
meble orzech