prysznic i kamien w wylewce

31. Data: 2012-03-19 08:12:34

Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

>Jak za szambonurka robisz, albo gospodarz za oknem gnojowicą pole nawozi. To
>żaden smród Ci nie straszny. Miastowy i delikatny jestem i smród gorącego octu
>jest dla mnie nie do przyjęcia.

No dobra, rozumiem, ze sa delikatnie straszni ludzie, ale kto ci kaze to robic w
lazience?

>Poza tym w czym śmierdzący gorący ocet może
>być lepszy od bezzapachowego kwasku cytrynowego albo specjalistycznego
>preparatu za 21 złotych za kilo do usuwania kamienia i rozpuszczania
>wszystkich osadów. Mając wybór tylko głupiec weźmie najgorzej działający i
>śmierdzący ocet.

Ja to widze inaczej - nie musze wywalac 21 zl zamiast paru na cos, co w przypadku
prysznica nie
zadziala lepiej, nie musze przy tym zasuwac do jakiegos sklepu, bo ocet ma chyba
kazdy w domu.
Nie musze kupowac kompani piwowarkiej, zeby napic sie piwa, tylko glupcy tego nei
rozumieja.

32. Data: 2012-03-19 09:53:11

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Karpieszuk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
> przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

Wrzątek z kwasem cytrynowym. Prysznic zanurzyć na 20 minut i będzie ok

33. Data: 2012-03-19 11:33:23

Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
eplywowe

> najlepsze jest to:
>
> wkład z żywicy jonowymiennej wymieniać lub regenerowć 10% roztworem soli
> kuchennej po 4-5 tygodniach użytkowania.
>
> już z tego widać, że oni chyba zakładają że ktoś kilak szkalnek wody
> dziennei z tego filtra przeleje.
>
> W maszynie do zmiekczania jest złoze jonowymienne z 4 razy takie a
> regeneruje się co kilka dni lub częściej.

Woda zmiękczona na złożu regenerowanym solą kuchenną nie nadaje się do picia.
Za dużo sodu w niej będzie. Grubej babie to nie zaszkodzi bo za dużo sodu
powoduje pierdolca. Ona już ma. Takie wymienniki są w zmywarkach i droższych
pralkach. Tam się sprawdzają bo producent założył że wody po praniu się nie
pije.Jeśli już coś założyć to prawdziwy wymiennik jonowy z anionitem i
kationitem. Wychodzi z takiego woda demineralizowana i żeby ją pić trzeba ją
zmineralizować. Podobno są tabletki do mineralizacji ale ich nigdy nie
widziałem. Kropla bez kitu jest tak robiona. Regeneruje się złoże kwasem
solnym i zasadą sodową.

34. Data: 2012-03-19 11:35:34

Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Miastowi delikatni głupcy trują się odkamieniaczem, ponieważ nieumiejetnie
> go stosują. Jest to preparat grożacy nie tylko zatruciem, ale i perforacją
> żo,adka lub przełyku po połknięciu.
> Ocet stosują wiejskie głupki, które wiedzą, że jest bezpieczny :->
Jesteś głupsza niż ustawa przewiduje. Głowę sobie namocz w occie. Potem do
butelki da się wcisnąć.

35. Data: 2012-03-19 13:10:12

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kogutek wrote:

eplywowe

> Woda zmiękczona na złożu regenerowanym solą kuchenną nie nadaje się
> do picia. Za dużo sodu w niej będzie.

Tja a łyżka na to niemożliwe. Złoża jonowymienne w zmiekczaczach są
regenrowane solą kuchenna tabletkową, TAK woda zmiękczona ma podwyższoną
zawartość jonów sodu ale ich ilość nie stwarza zagrożenia nawet dla osób
chorych.

wody nei trzeba mineralizować wystarczy prawidłowo ustawić bajpas i mamy
wode o wymaganej twardości (ok 6 stopni niemieckich)

36. Data: 2012-03-22 18:10:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Mar 2012 11:35:34 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> (...)Głowę sobie namocz w occie. Potem do
> butelki da się wcisnąć.

Widzę, że jeszcze swojej stamtąd nie wyjąłeś :->
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

37. Data: 2012-03-23 05:15:24

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> zatruciem, ale i perforacją żo,adka lub przełyku po połknięciu.
> Ocet stosują wiejskie głupki, które wiedzą, że jest bezpieczny :->

to wypij szklanke 10% octu i wtedy pogadamy :)

38. Data: 2012-03-24 12:51:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 1su88tpwfeho0$.1a98p0f8jr83u$....@4...net

> Igiełką nie powinieneś, poniewaz po paru razach odkształcisz przekroje tych
> dziurek i prysznic będzie "sikał" na wszystkie strony. TO się robi
> zanurzając w gorącym occie :-)

Albo w cytrynie z proszku -- mniej cuchnie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

39. Data: 2012-03-24 13:00:01

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" y...@4...net

> Nam NIC nie pomogło. Filtr (wkład) dzbankowy Brita Maxtra (duży!) starcza

Ten filtr to raczej do toksyn -- węgiel aktywny.
Inne brudy ponoć też zbiera, ale IMO przede wszystkim do ciał stałych i toksyn.

> tylko na tydzień, potem już jest kamień w czajniku i herbacie - a co
> dopiero w prysznicu, bez filtra. Przy tym zawapnieniu wody instalacja

Gdzieś czytałem, że wapń jest potrzebny do budowy kości. ;)
Trzeba jednak dorzucać witaminę D3.

> filtrujaca na cały dom kosztowałaby fortunę (materiały eksploatacyjne tzw)
> - wolę co trzy lata wymienić pralkę i zmywarkę ;-)

W pralce są proszki/żele zmiękczające?

> Pisałam nie tylko o słuchawce - ślady osadowe są po jednym wyschnięciu wody
> na wszystkim, co zostało opryskane: płytki, baterie, powierzchnia zlewu,
> umywalka... Jak się przez dwa dni tego nie usunie, to już wygląda matowo,
> jak jakiś syf - a to "tylko" kreda z wody :-(((

Możesz nie chlapać lub natychmiast wycierać.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

40. Data: 2012-03-24 14:04:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 13:51:23 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Ikselka" 1su88tpwfeho0$.1a98p0f8jr83u$....@4...net

> Albo w cytrynie z proszku -- mniej cuchnie.

Mnie nie przeszkadza - okna mam w domu.
--

[...]

tapetowanie
Jennifer L. Racey Decker AWAITING BIG BLACK PECKER
Oprawy sufitowe 'komputerowe'?
Akumulator do domowej wkrętarki
Zarowka halogenowa LED