[przedszkole] jak zareagować?

21. Data: 2009-09-08 11:03:12

Temat: Re: [przedszkole] jak zareagować?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
| A ja się dziwię. Jeżeli zabiera się nowe, nieznane sobie jeszcze dzieci
| (!!!) w miejsce ogólnodostępne, gdzie mogą się zgubić w tłumie podobnie
| wyglądających osobników, to należy je oznaczyć.

no tak, ale praktycznie dzieci wyszły na SWÓJ plac zabaw. Bolączką jest to
że plac przyprzedszkolny jest traktowany jak ogólnodostępny.

| Akcja "było dużo dzieci, ja nie wiedziałam które są moje i
| ile ich powinno być" dyskwalifikuje przedszkole na starcie.

zgadzam się - dlatego uważam że plac zabaw w przedszkolu powinien być
zamknięty dla obcych bezapelacyjnie.
Nauczycielka powinna się wytłumaczyć z zaistniałej sytuacji a dyrekcja
powinna podjąć kroki żeby nic takiego więcej się nie zdarzyło.

--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa)
gg 181718

22. Data: 2009-09-08 14:25:54

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
> Przedszkole ma plac zabaw, na którym stale urzędują mieszkańcy osiedla
> wraz z okolicznymi dziećmi i nikt ich stamtąd nie przegania.

Mocno niefajne.

> A jeśli chodzi o ilość dzieci pod opieką nauczycielki - wzięła z
> podwórka tylko te, które same przybiegły i tyle.

Rozkoszna pani, nie ma co... A gdyby przybiegly te pozaprzedszkolne dzieci,
jakie sie tam bawily?
Iwona

23. Data: 2009-09-08 14:27:46

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak myślę, ale zasięgnęłam porady u znajomej nauczycielki, która
> usadziła mnie w miejscu, że przecież nic takiego się nie stało.

Dziwne masz znajome...
Iwona

24. Data: 2009-09-08 14:31:32

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie bronię nikogo, choć wiem, że może się zdarzyć (własne dziecko też
> można w lesie zgubić), ale nie odważyłabym się powiedzieć "nic takiego
> się nie stało".

Na placu, ktory jest przedszkolny, a robi za publiczny, pani powinna
zachowac szczegolna ostroznosc. A nie po prostu zabierac jedynie te dzieci,
ktore do niej przybiegly. No, zgroza jakas. Nie rozumiem takze tlumaczen w
stylu: "Znam też dziecko, które pani zamknęła w przedszkolu i wyszła do
domu, bo była pewna, że je już odebrano." Slepa jakas, ze dziecka nie
widziala?
Iwona

25. Data: 2009-09-08 22:44:36

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> [...]
> tlumaczen w stylu: "Znam też dziecko, które pani zamknęła w przedszkolu
> i wyszła do domu, bo była pewna, że je już odebrano." Slepa jakas, ze

Nie wiem czy ślepa, nie znam pani, znam dziecko, znam rodzica.
Natomiast zaznaczyłam, że "nic się nie stało" w ustach nauczyciela, bo
lemonka wspominała o jakimś znajomym nauczycielu mi się nie podoba.
Natomiast nadal jestem daleka od stwierdzenia urządzić awanturę, raczej
iść i oczekiwać wyjaśnień od dyrekcji, nauczyciela itd. A dyrekcja
powinna wyciągnąć odpowiednie konsekwencje. Tak więc absolutnie nie
jestem za opcją, olać nic się nie stało.

--
waruga_e

26. Data: 2009-09-08 22:49:12

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Dziś przedszkole usiłowało załagodzić sprawę, przepraszać, przedstawiać
> kroki, które podejmą, by takie sytuacje się już nie zdarzyły. Nie
> potrafiła powiedzieć, dlaczego takie kroki nie zostały podjęte _zanim_
> coś takiego się wydarzyło.

A poinformowało jakie konsekwencje ponosi pracownik?

> W każdym razie mam zamiar zabrać dziecko z
> tego przedszkola, bo nie mam do tego przedszkola zaufania. Bez względu
> na to, co wymyślą.

Słusznie. Jak straciłam zaufanie do przedszkola to dziecko zabrałam.
Robiąc wcześniej raban ;) (w sposób spokojny), pani wizytator dała im
wtedy niezły wycisk. Mimo powiedzmy jakiejś własnej satysfakcji,
zaufania nie odzyskali i z wielką radością (pewnie obopólną) dziecko
przeniosłam. To była jedna z lepszych decyzji. Dziecko pokochało nowe
przedszkole miłością ogromną :)

--
waruga_e

27. Data: 2009-09-09 07:01:24

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast nadal jestem daleka od stwierdzenia urządzić awanturę, raczej
> iść i oczekiwać wyjaśnień od dyrekcji, nauczyciela itd. A dyrekcja
> powinna wyciągnąć odpowiednie konsekwencje.

I zdecydowanie zmienic zasady, panujace w przedszkolu. Nie moze byc tak, ze
na przedszkolny plac wpuszczani sa rodzice z dziecmi z okolicy. I czasami,
niestety, by cos sie zmienilo, potrzebna jest awantura.
Iwona

28. Data: 2009-09-09 07:18:21

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Nie moze byc tak,
> ze na przedszkolny plac wpuszczani sa rodzice z dziecmi z okolicy. I
> czasami, niestety, by cos sie zmienilo, potrzebna jest awantura.

Albo zamykani furtki od placu zabaw na klucz. U nas trzeba bylo postawic
kawalek plotu i furtke.

Pozdro

Maseł

29. Data: 2009-09-09 07:38:25

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> Albo zamykani furtki od placu zabaw na klucz. U nas trzeba bylo postawic
> kawalek plotu i furtke.

No, srednio sobie wyobrazam, szczerze piszac, plac zabaw (zwlaszcza w
prywatnym przedszkolu) niezamykany i nieogrodzony.
Iwona

30. Data: 2009-09-09 11:29:39

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h85pdf$j95$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
>
> Mocno niefajne.

> Rozkoszna pani, nie ma co... A gdyby przybiegly te pozaprzedszkolne
> dzieci, jakie sie tam bawily?

Zabrałaby je do przedszkola, bo "same przybiegły" ?? ;)

Pozdrawiam,
Vicky S.

[OT] warszawska randka w ciemno
Tornister/plecak SPI Ergo Smart
... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy