Re: przykre zdarzenie...

From: "symbionista" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: przykre zdarzenie...
Date: Thu, 15 May 2003 22:07:24 +0200

Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> napisał(a):
> Kora:
>
> taaaa... nie ma takiego przykrego zdarzenia dla ktorego nie moznaby
> znalezc jeszcze bardziej przykrego....

pewnie....

> pewnie tak, ale nie wiem na ile jest to oplacalne w dalszej
> perspektywie...
> Za to jestem nei mal pewien ze rozmawianie o tym pewnie nie spowoduje
> rychlego zapomnienia.

owszem ale bede mial uczucie, ze ktos mi pomaga....
a to uczucie oddala tamto nieprzyjemne...

> ale z drugiej strony... sie tylko zastanawiam, na ile przykrosc tego
> zdarzenia jest bezwzgledna a na ile jest tylko wynikiem Twojej
> interpretacji.

ono jest tak bezwzglednie przykre jak to tylko mozliwe.....
Wyobraz sobie jedna z najglupszych rzeczy jakie mozna zrobic,
nastepnie wyobraz sobie, ze jedna z tych rzeczy zrobilem ja.....
dla mnie to przykre....wlasna glupota nie zna granic...

> Marsel

pozdro
symbionista