Re: ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?

Data: 2005-10-19 16:48:00
Temat: Re: ptasia grypa- czy tamiflu osiagalne w Polsce? Warto?
Od: dogma <d...@N...wp.pl>

justy napisał(a):

> 1 tabletka na dobę profilaktycznie, zeby zapobiec grypie.
> 2 tabletki na dobę lecznoczo, jeśłi już nas dopadnie grypa.

a obiło mi się o uszy, że branie profilaktyczne znacznie obniża
skuteczność tego specyfiku w przypadku rzeczywistego zachorowania na
grype...
a tak swoją drogą to z ta całą grypą to tylko niepotrzebną panikę się
sieje...straszne rzeczy w Azji zmarło z powodu grypy 60 osób a w Polsce
prawdopodobie tyle osób ginie w ciągu tygodnia na drogach...
Zaczynam podejrzewać, że to wszystko to ma tylko nabić kabzę koncernom
farmaceutycznym...z resztą każdy będzie robił jak chce...ja tam na grypę
się nie szczepię (ostatni raz chorowałam na nią jako 8latka) a i taka
szczepionka przed ptasią grypą (sic!) mnie nie uchroni...
dogma