purpurowo-fioletowy paznokieć

1. Data: 2007-03-11 22:44:40

Temat: purpurowo-fioletowy paznokieć
Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tydzień temu przez kilka godzin chodziłem w zbyt ciasnych butach-strasznie mnie
wtedy bolały (w sumie przez 2 doby) duże paluchy u stóp a szczególnie paznokcie.
Po kilku dniach na jednym z paznokci pojawiła się zmiana a dokładnie plama
koloru purpurowo-fioletowego. Wystraszyłem się, w pierwszej chwili pomyślałem,
że to grzybica (choć wydawało się to w 100% nierealne).

Czy zmiana na paznokciu może mieć jakiś związek ze zbyt ciasnymi buciorami?
Czy to grzybica?
Po ilu tygodniach paznokieć przybierze normalne barwy? (zmiany są raczej pod
paznokciem)

2. Data: 2007-03-12 22:17:17

Temat: Re: purpurowo-fioletowy paznokieć
Od: "shia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buciorami?
> Czy to grzybica?
> Po ilu tygodniach paznokieć przybierze normalne barwy? (zmiany są raczej

Kiedys mi paznokiec sfioletowial jak go sobie przytrzasnelam (znaczy palca)
drzwiami. Przestal byc fioletowy dopiero jak odpadl (znaczy caly paznokiec
odpadl). Nowy jest juz normalny.

pozdrawiam, shia

3. Data: 2007-03-13 09:36:23

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedys mi paznokiec sfioletowial jak go sobie przytrzasnelam (znaczy palca)
> drzwiami. Przestal byc fioletowy dopiero jak odpadl (znaczy caly paznokiec
> odpadl). Nowy jest juz normalny.

heh mi to raczej nie grozi,
zanim odrośnie nowy to minie pół roku,
będę go musiał na ten czas zalepić plastrem,

4. Data: 2007-04-11 21:22:18

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po 5 tygodniach mój paznokieć jest nadal fioletowo-żółty.
Czy paznokieć przybierze jeszcze kiedyś naturalną barwe? (Póki co nie mam jak
tego sprawdzić ponieważ paznokcie u stóp rosną mi bardzo, bardzo, bardzo wolno.
Paznokcie u ręki rosną mi za to bardzo, bardzo, bardzo szybko-obcinam co 5 dni)

kwas dwuchlorooctowy na raka?
dentysta w lodzi
zarzucanie żółci do żołądka
Znieczulenie zeba