Re: [pyt]garnki serii IKEA 365+

Data: 2006-04-08 10:01:09
Temat: Re: [pyt]garnki serii IKEA 365+
Od: Lia <i...@p...org>

Dnia 2006-04-08 09:05:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *piciu* skreślił te oto słowa:

> Witam
> Zastanawiam sie nad kupnem garnkow serii IKEA 365+.W zwiazku z tym mam
> do uzytkownikow pytanie:
> - czy latwo utrzymac powloke tych garnkow w czystosci - czy nie widac
> takich "niby" plamek i zaciekow po wyschnieciu

Jesli chce Ci sie od razu wycierać to nie widać... ale ta stal i tak jest
raczej matowa, więc nawet jak sa plamki to bardzo nie rażą poczucia
estetyki.

> - czy warto kupic te garki a jesli nie to co polecacie

Ja mam kilka, i jestem zadowolona.
Na gwiazdke Firma dała kilka garnków Berghoffa - porównawczo te nowe sa
lepsze, ale 365+ jak na swoją cenę użytkują się bardzo przyzwoicie. Z
czystym sumieniem mogę je polecić.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/