pytania Robakksa - PARADOKS

11. Data: 2010-01-21 15:08:56

Temat: Re: pytania Robakksa - PARADOKS
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"narciasz" <n...@g...com> wrote in message
news:6f499807-6b72-462c-9a59-16e0379a4481@z13g2000vb
z.googlegroups.com...
On Jan 21, 8:02 am, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> Paradoksy filozoficzne:
> Paradoksy matematyczne:
> Paradoksy fizyczne:

Paradox w twoim wydaniu:
Srasz rzadko a gesto.

A ty twardo srasz miekko.

12. Data: 2010-01-21 15:52:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 21 stycznia 2010 13:40. carbon entity 'Robakks'
<R...@g...pl> contaminated pl.sci.psychologia with the following
letter:

[...]

> Teraz można wskoczyć na polską Wikipedię:
> Paradoks ? sformułowanie zawierające efektowną, zaskakującą
> myśl, prowadzącą do wniosku sprzecznego z powszechnie
> uznawanymi przekonaniami lub sprzecznego wewnętrznie.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks

Zapomniałeś asindzieju o Lordzie Paradox (Oscarze Wilde).

13. Data: 2010-01-21 15:58:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Dzięki. To znakomita podpowedź. :-)
Rozmowa:
Albert: "Powiem Ci prawdę"
Isaac: "To powiedz"
Albert: "Właśnie mówię"
Issac: "Co mówisz?"
Albert: "Mówię prawdę"
Isaac: "O czym?"
Albert: "O niczym"
Isaac: "Skoro mówisz o niczym, to nie mówisz prawdy"
Albert: "Jak to?"
Isaac: "Siakto"
Czy to prawda, że mowa o niczym nie jest prawdą lecz nowomową?
. . .
Odpowiedź w następnym odcinku. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

14. Data: 2010-01-21 18:34:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 14:30:22 +0100, Ender napisał(a):

> Właśnie widzę, komu tu skomo, że nie poszła na medycynę.
> O mnie się nie martw kochana, ja dziś będę miał takie badanko,
> o jakim nawet zamarzyć nie potrafisz ;-)
> ENder

Per rectum? - no to i ja nie potrafię...
;-)
--

Ikselka.

15. Data: 2010-01-21 20:07:01

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9...@l...googlegroups.com...

DF1505C125657600782...

naukihttp://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Paradoks
> wymienione są paradoksy alfabetycznie.
> Możnaby któremuś się przyglądnąć i pochylić nad nim na chwilę,
> aby sprawdzić co tak naprawdę jest nie tak z tymi powszechnie
> uznawanymi przekonaniami ... :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸-

Edi...Ty taki bywalski jesteś,podaj mi prosze jakies namiary
na ciekawe forumy dyskusyjne.
Dziękuję :)
___
Iz@

16. Data: 2010-01-21 20:23:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
d.googlegroups.com...

> Edi...Ty taki bywalski jesteś,podaj mi prosze jakies namiary
> na ciekawe forumy dyskusyjne.
> Dziękuję :)
> ___
> Iz@

Aby znaleźć dla Ciebie ciekawe namiary wpisałem w Google
taki tekst: "Bardzo ciekawe, efektowne i zaskakujące"
a Google pokazało tylko jedną stronę z takim adresem:
http://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/ms
g/82b8fbb9a336a22a
Jeśli nie masz dostępu to zacytuję:
cytat:
Dzięki. Właśnie o to chodziło. ;D
Kontynuując:
Na cytowaniej stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks
w kategorii Paradoksy filozoficzne pod adresem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_k%C5%82amcy
opisany jest Paradoks kłamcy.
Zacytuję meritum:
Paradoks kłamcy zwany także paradoksem Eubulidesa lub
antynomią kłamcy, mówi o niemożliwości zdefiniowania pojęcia
prawdy w obrębie języka, do którego to pojęcie się odnosi.
Paradoks (pozbawiony historycznych kontekstów) brzmi następująco:
Pewien człowiek twierdzi: ja teraz kłamię. Jeśli zadamy sobie
pytanie, czy jest on kłamcą czy też twierdzi prawdę dojdziemy
niechybnie do sprzeczności. Jeśli kłamie, to stwierdzając
ja teraz kłamię wypowiada prawdę, a więc nie jest kłamcą.
Jeśli natomiast twierdzi prawdę, to znaczy, że kłamie, bo
to oznacza wypowiadane przez niego zdanie.

komentarz:
Ten parados opiera się na fałszywej definicji słowa "kłamstwo"
Kłamstwo jest zaprzeczeniem prawdy ale tylko wówczas, gdy osoba
wypowiadająca kłamstwo zna prawdę.
tu:
Jeśli osoba wypowiadająca zdanie: "ja teraz kłamię" nie zna prawdy
to nie kłamie lecz pieniaczy.
. . .
Bardzo ciekawe, efektowne i zaskakujące jest rozwiązanie,
ale to w następnym odcinku. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
/koniec cytatu

Faktycznie ciekawe ;)
Ed

17. Data: 2010-01-21 20:25:49

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9...@e...googlegroups.com...

> [...]
> to nie kłamie lecz pieniaczy.
> . . .
> Bardzo ciekawe, efektowne i zaskakujące jest rozwiązanie,

Aleś mi pomógł...dzieki..sama poszukm i się zadomowie
___
Iz@

18. Data: 2010-01-21 20:45:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -
>
> Aleś mi pomógł...dzieki..sama poszukm i się zadomowie
> ___
> Iz@

hehe
Ciekawe co kogo mniej intersuje: czy Ciebie rozwiązanie mającej
kilka tysięcy lat zagadki
czy mnie chwilowe Twoje nastroje. :-)

19. Data: 2010-01-21 20:53:12

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 3:07 pm, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Edi...Ty taki bywalski jesteś,podaj mi prosze jakies namiary
> na ciekawe forumy dyskusyjne.

Przeciez wiadomo o co Ci chodzi - wiec pisz na @:

n...@g...com

Zapewniam Cie; bedzie uroczo.

20. Data: 2010-01-21 20:53:36

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 21:45, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
m16g2000yqc.googlegroups.com...

> hehe
> Ciekawe co kogo mniej intersuje: czy Ciebie rozwiązanie mającej

Ej, ale nie posądzaj mnie o ignorowanie Ciebie.
Ok dawaj tę zagadke...rozczaskam ją i bedziemy kwita, ok?
___
Iz@

OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...