pytanie porównawcze o zużycie gazu

11. Data: 2008-01-10 10:04:05

Temat: Re: pytanie porównawcze o zużycie gazu
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macius pisze:
> A widzisz. Mam pod sobą piwnicę (zapomniałem to napisać)

I tu jest pies pogrzebany. Znam przypadki, że ludzie na parterze we
własnych piwnicach pod mieszkaniem kładli na suficie po 10 cm
styropianu, aby zbić zużycie gazu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

12. Data: 2008-01-10 10:19:54

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.01.2008, o godzinie 10.41.11, na pl.rec.dom, Macius napisał(a):

> Dlaczego masz niższą w dzień a wyższą w nocy, jaki ma to sens?

Nie w nocy, ale wieczorem. :)
Ja tak mam. Na dzień wyłączam grzanie, bo mnie w domu nie ma. Wieczorem
włączam i na noc znowu wyłączam. Rano włączam na chwilę, żeby dzieci nie
pomarzły, ale gdybym mieszkał sam, to bym włączał tylko wieczorem.

*Habeck*
- Schutzbach

13. Data: 2008-01-10 10:32:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.01.2008, o godzinie 10.59.55, na pl.rec.dom, Macius napisał(a):

> A widzisz. Mam pod sobą piwnicę (zapomniałem to napisać)

Styropianik na suficik w piwnicy i trochę Ci spadnie. Sąsiad pode mną tak
zrobił. Zadowolony, bo wreszcie w zimie nie ma lodowatych podłóg. :)

*Habeck*
- Schutzbach

14. Data: 2008-01-10 12:48:46

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot <P...@o...pl> writes:

> Mam CWU bez zasobnika, jeśli to ma znaczenie.

Zuzycie CW bardzo, bardzo, bardzo zalezy od indywidualnych upodoban
kąpielowych.

MJ

15. Data: 2008-01-10 12:56:13

Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego masz niższą w dzień a wyższą w nocy, jaki ma to sens?

Kolega Habeck juz za mnie odpowiedzial :)

W dzien nie ma nikogo w domu wiec ustawiam na 19
Wracamy pozno z pracy wiec od 16 do 22 ustawiam na 21
na noc na 18.
Zapomnialem ze rano zeby sie przyjemniej wstawalo ustawiam
na 20 stopni od 6 do 9

Ryba

16. Data: 2008-01-10 13:39:22

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> mieszkanie 55 m. kw, 10 cm styropianu (nowe budownictwo), okna standart
> plastik, gotowanie+cwu+ogrzewanie domu, temperatura jakieś 21,5 stopnia w
> dzień 18 w nocy, piec viessman wiszący gazowy atmosferyczny (nie wiem jaka
> moc) z zasobnikiem cwu.
>
> Zużycie od 12 grudnia do 08.01 (niecały miesiąc) - 177 m3.
>
> Jak to jest u was, czy to nie jest za dużo?
>
> MS

Szczęściarz. Ja mam dokładnie dwa razy tyle.

17. Data: 2008-01-10 13:57:23

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski pisze:

> Zuzycie CW bardzo, bardzo, bardzo zalezy od indywidualnych upodoban
> kąpielowych.

Dokładnie tak i dlatego oduczyłem moje dzieci od codziennego moczenia
się we wannie pełnej wody.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

18. Data: 2008-01-10 17:30:07

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

????
Z takim samym metrażem???

MS

19. Data: 2008-01-10 18:47:17

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale gazu jest pare rodzajów - napisz jakiego gazu - bo co miasto to inne
parametry

20. Data: 2008-01-11 13:29:33

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ????
> Z takim samym metrażem???
> MS

Ok. 70 m2
Parter. Stare (100lat) budownictwo. Żadnych ociepleń.
Zgroza.

Podłączenie okapów do wentylacji
Kosz na śmieci w szafce
Śmierdzący problem z piekarnikiem....