Re: raczej żarem niż serio

From: "kurdebalans" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: raczej żarem niż serio
Date: Tue, 22 Jul 2008 22:24:51 +0200

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g62nt9$r5a$1@news.onet.pl...
> Są wielorakie sposoby walki z rakiem:
> jakieś promieniowanie, hemioterapia substancjami mającymi precyzyjnie
> niszczyć guzy, wycinanie...
> a dlaczego nie wypala się guza promieniowaniem jak z kuhenki mikrofalowej
?

Z tego zamego powodu nie wypala się guza rozpalonym żelazem.

> (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
> reforma.ortografi.w.interia.pl

Dla mojego polonisty wszystkie zasady ortografii języka polskiego były jasne
i logiczne.
Przez wiele lat nauki zasady te były nam systematycznie wpajane. Jak wyraził
się ów pan od języka polskiego,
ich znajomość świdczy nie tylko o wykształceniu ale również o kulturze i
szacunku dla języka którym się włada.
O szacunku dla adresatów naszych wypowiedzi wspomnieć też należy.

Zasady które promujesz wymyślili ludzie którym do szkoły było pod górkę.
Kiedyś były to nieuki. Dzisiaj są to dyslektycy.
Skoro swoim przyciasnym rozumkiem zasad ortofrafii objąć nie potrafisz nie
odbieraj tego prawa innym.

Jest to forum medyczne i żeby było na temat to uważam że swego czasu
poległaś w starciu z polską
ortografią. Stąd te przemyślenia jako następstwa polonistycznej traumy.