rainbow

61. Data: 2009-02-19 19:21:53

Temat: Re: rainbow
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:28, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w
wiadomościnews:961af5f1-1265-4256-92b8-037b82e91507@
h5g2000yqh.googlegroups.com...

pochodzeniu"http://pl.wikipedia.org/wiki/Panslawizm

> --
> SQLwysyn
> sqlwysyn.blog.onet.pl

To zdanie jest prawdziwe, ale to nie jest cały panslawizm. Zaledwie
mała część i nie Rosja, a car...

62. Data: 2009-02-19 19:22:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Ideę panslawizmu popierała Rosja, pragnąc w ten sposób realizować swoje
> imperialne interesy wobec narodów o słowiańskim

A to źródło jest GWniane.

63. Data: 2009-02-19 19:30:04

Temat: Re: rainbow [ot] co to jest panmslavizm
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Naucz się historii.

to gdzie panslawizm powstał nie zmienia faktu że został zawłaszczony przez
rosję i jako taki się kompletnie skompromitował.

64. Data: 2009-02-19 19:30:48

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
>>> news:6492a7fc-a810-4ab2-b2ac-a686d63d3429@h16g2000yq
j.googlegroups.com...

> Tak, zwłaszcza parchte mośki.

lepiej być żydem niż łysym półgłówkiem:)

65. Data: 2009-02-20 01:50:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:30, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> to gdzie panslawizm powstał nie zmienia faktu że został zawłaszczony przez
> rosję i jako taki się kompletnie skompromitował.

Można potraktować Polskę jako dom więc odpowiem - ważne gdzie
powstał, ważne, ze przyłączyły się inne narody słowiańskie oprócz
Rosji, gdyż ta wykształciła swoja wersję imperialną, podczas gdy
reszta federacyjną. Panslawizm to obrona narodów słowiańskich przed
pangermanizmem, który święci swoje triumfy jako UE czyli IV Rzesza
Norodów Niemieckich.
Panslawiści spowodowali wybuch IWŚ - to Serbowie - panslawiści
dokonali zamachu na arcyksięcia Ferdynanda w Sarajewie. W wyniku tej
wojny większość narodów słowiańskich odzyskało wolność, w tym Polska.

66. Data: 2009-02-20 01:52:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

0yqj.googlegroups.com...

> lepiej być żydem niż łysym półgłówkiem:)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Lepiej mieć całego chuja niż pół.

67. Data: 2009-02-20 01:58:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 02:52, Panslavista <p...@g...com> wrote:

0yqj.googlegroups.com...

> Lepiej mieć całego chuja niż pół\

A dla ciebie - lepiej być połową chuja niz całym.

FINIS OPUS DEI - czyli koniec dyskusji.

68. Data: 2009-02-20 08:13:12

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> dokonali zamachu na arcyksięcia Ferdynanda w Sarajewie. W wyniku tej
> wojny większość narodów słowiańskich odzyskało wolność, w tym Polska.

pitu pitu, fajne polityk fiction :)

69. Data: 2009-02-20 13:34:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 09:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> pitu pitu, fajne polityk fiction :)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

He..he, to nie to samo co sfiksowany politykier...

70. Data: 2009-02-22 05:07:02

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem jedynie w tym, że w przypadku małych powierzchni do uprzątnięcia,
> np. zapiaszczony kawałek podłogi, czy kilku okruszków w kuchni dłużej trwa
> wymienienie wszystkich rytuałów obsługi Rainbowa, niż sprzątanie zwykłym
> odkurzaczem.

Oczywiscie - narzedzie dobiera sie odpowiednio do pracy. Jak mi ptak nasra
na srodek maski
to tez nie wyciagam karchera. ;)

> Przypomniałem sobie jeszcze jeden mały minus Rainbowa - jest dość głośny.

Tyz prowda.

Demonizowanie jednak tego "jak to odkurzacz typu rainbow czy hyla jest
niewygodny" jest stanowcza przesada imho. Ma swoje zalety i wady - jak kazdy
inny odkurzacz. Sam bym go nie kupil - jest po prostu za drogi (hyla takze).

Pozdrawiam

Kane

Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
ilość CO w spalinach - junkers
SOFA
Zarówki halogenowe w duzej bance.
Czym zasilić LEDy 12V??