Re: randap - jak użyć?

Data: 2002-11-26 10:00:31
Temat: Re: randap - jak użyć?
Od: "Piotr C" <p...@f...com.pl>

jestem bardzo początkujący, zastosowałem randap i wypaliłem do gołej ziemi
wszystko w około (może a raczej na pewno nie przeczytałem instrukcji do
końca) w tej chwili walczę z ostami malując je pędzlem (ktoś mi tak
poradził) każdy z osobna -końską dawką i efekt jest bardzo bardzo
zadawalający, trawka sobie rośnie a ostów jak na lekarstwo. pracy może
trochę więcej ale świeże powietrze słonko ogólnie ok.