Re: re:Zespół Aspergera

Data: 2007-07-05 03:54:37
Temat: Re: re:Zespół Aspergera
Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

Spinacz biurowy, Ewa Ressel <r...@g...pl>!

> kontaktach z innymi (czasem ma z tym kłopoty), zupełnej odporności na
> rozumienie literatury (nieumiejętność "wczuwania się" - dotyczy to także
> żywych ludzi, rzecz jasna), no i niesamowitym angażowaniu się w hobby.

Dużo ludzi żyje z Aspergerem. Jeżeli tylko jako rodzice nie zawiedziecie,
nie będziecie demotywowali dziecka ani dręczyli go za to, że szkolnictwo
nie jest przystosowane do osób, które rozumieją świat inaczej niż typowy
schematyczny homosapiens, to coś z niego wyrośnie.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście