Re: reakcje paranoika

Data: 2011-11-16 20:35:22
Temat: Re: reakcje paranoika
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-11-16 18:11, Qrczak pisze:

> Ze filmografii Krauzego, poza wspomnianym "Placem Zbawiciela" ostatnio
> mnie urzekł "Mój Nikifor".
> Uważam, że filmy Smarzowskiego są niezłe, zarówno "Wesele" jak i "Dom
> zły", na "Różę" się zasadzam.

"Dom zły" mi się nie podobał. Zbyt udziwniony jak dla mnie - nie
wiedziałam, w jakim klimacie mam utrzymać odbiór - naturalizmu, czy
odlotu. ;)
"Różę" na pewno obejrzę.

> "Kołysanka" miała swój nawet zabawny klimacik, chociaż to nie dramat.
> Wspomniany "Dzień Świra" jest niezły ale wcale nie mniej podobał mi
> się "Wszyscy jesteśmy Chrystusami"
> Poza tym: "Pora umierać", "Ogród Luizy" (polecam Ewie, jak lubi
> Dorocińskiego), "Enen" a z tych quasipolitycznych "Tam i z powrotem"
> czy wspomniany już "Rewers".

O, na "mojego Nikifora" i "Pora umierać" już od dawna mam chętkę, muszę
ją w końcu zrealizować. O "Ogrodzie Luizy" to pierwszy raz słyszę, ale
skoro Dorociński ma u mnie swoje pięć minut, to musi je wykorzystać. ;)

> No i Kolski też pokazuje nienachalny i bez wyraźnego przesłania kawał
> świata, chociaż tu już jest nierzadko świat magiczny.

Natomiast za Kolskim nie przepadam. Nie mój rodzaj wrażliwości.
"Jasminum" też jego chyba? Jakoś tak niby w porządku, ale bez większych
emocji.

Ewa