Zoll w sprawie aborcji - polecam!

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 04:32:23 +0100, zażółcony napisał(a):

> Np. medycznym - bo dziecko ma bezmózgowie :)
> W końcu od czegoś są Ci lekarze, nie ? Na swojej robocie się znają.

Niepotrzebnie uszczegółowiając wyjątkami umyślnie rozmywasz temat.
Ale ja do niego uparcie wracam poniżej.

> Widzę w bardziej kompleksowym i otwartym podejściu. Zgoda na aborcję
> to tylko jeden z wielu elementów. Tu jest także antykoncepcja, jest
> także to, o czym Ty mówiłaś: uczenie asertywności, wstrzemięźliwości
> płciowej u młodzieży. Wiele uzupełniających się tematów.
> Generalnie chodzi zaś o świadome rodzicielstwo, możliwość wyboru
> - bo jak nie ma wyboru to nie ma też odpowiedzialności.
> A generalnie temat jest trudny.

Nie, jest prosty jak budowa cepa.
I brzmi: "Każdy chce żyć".

> Wiesz, kiedyś tak było. Człowiek się starzał, tylko zawadzał
> w chałupie. 'Chłopi' Reymonta się kłaniają. Ale generalnie kierunek
> mamy teraz inny. Społeczeństwa zachodnie to raczej dadzą
> sobie radę bez takich ekstremów.[ciach dłużyzny rozmywające temat]

Owszem, zamiast wyprowadzać staruszków do lasu w styczniu - będą eutanować.
Nie o to jednak chodzi, a Ty sprytnie nadal rozmywasz temat.
Ja Ci zadałam proste pytanie - Dlaczego nie widzisz przyszłości dla
selekcji osobników dorosłych w pełni rozwoju osobniczego? - ekonomicznie
najlepiej tuż przed emeryturą?
Pytanie to ma na celu skupienie Twojej uwagi nie na selekcji
zarodków/płodów do aborcji (ona Tobą zbytnio nie wstrząsa - żadnym z
podmiotów tej selekcji być już wszak szansy nie masz), lecz na sytuacji,
kiedy to właśnie TY podlegałbyś kryteriom eliminacji - jako emeryt, osobnik
wyeksploatowany z energii życiowej, ekonomicznie kosztochłonny,
nieproduktywny, chory, więc WADLIWY.
Odpowiedz mi na moje pytanie - ze szczególnym naciskiem na słowo
"Dlaczego".

> Nie odpowiem PO CO. [ciach dłużyzny]

No i to by było wszystko na ten temat.
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 05:25:51 +0100, Aicha napisał(a):

> O, to już nie trwa wiecznie? I można się odzakochać? Szybko zmieniłaś
> zdanie.

Zmieniłam? - od 30 lat nie zmieniam zdania na ten temat. Zawsze pisałam, że
ludzie dorośli sami są winni, kiedy im się rozpada.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 07:05:35 +0100, Piotrek napisał(a):

> Ależ Iksi jest konsekwentna aż do bólu. Bierze z dowolnej (?) dziedziny
> to co jej pasuje, znikając resztę.

A to mam obowiązek cytowac całą resztę, cytując kawałek?
Spróbuję... :->

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:56:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Będziesz, Żółciutki, stary stareńki, to sam się przekonasz, jak działa
> zwapnienie.

No już się przekonuje - nie rozumie tekstu ad hoc... Trzeba mu podsuwać
opracowania :->

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 10:49:37 +0100, medea napisał(a):

> A ja bym nie chciała się z moją córką rozstawać, dopóki miałabym
> oczywiście na to jakikolwiek wpływ.

No tak - a ja chcę :->

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:02:23 +0100, medea napisał(a):

> Ja!

No tak - TY to jest już całe mnóstwo.
:->

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:04:04 +0100, Nixe napisał(a):

> W gruncie rzeczy to Ty bardzo uboga emocjonalnie jesteś.

Bo ponieważ nie nazywam MIŁOŚCIĄ każdej pozytywnej emocji? - no tak, w tym
ujęciu masz absolutną rację. Dla Ciebie słowo "kochać" może się tyczyć
zarówno kota, jak i ulubionej książki na równi z dzieckiem czy mężem oraz
ulubionym tuszem do rzęs - gdzie mi tam do takiego bogactwa emocjonalnego
rodem z amerykańskich filmów, gdzie co druge zdanie to "Kocham was!" :-)

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:04:29 +0100, medea napisał(a):

> Nie. Natura (Bóg) mu/jej głosu jeszcze nie dała.

Czytaj uważnie co piszę, bo potem mi będziesz wmawiała i cytowała, że
twierdzę, iż płody gadają :->

Powtarzam: PRAWO GŁOSU. //vide pierwszy wiersz powyżej

Że nie rozumiesz różnicy między głosem (takim, wiesz, jak "powiedz
AAAAAAAAAAAA!") a PRAWEM GŁOSU - cóż tu Ci na to poradzić, biedna kobieto,
no nie nadasz Ty się do Sejmu nawet...
I choć szczerze wątpię, czy kiedykolwiek zrozumiesz, o czym tu mowa, to
jednak odpowiadam, bo ktoś inny jednak też to czyta i rozumie...

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:09:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Słowo załatwić ma IMO bardzo negatywne konotacje.
> Co bardzo wyraźnie widać na Twoim załączonym obrazku.

Uhmmm, jak zwykle sprawnie to załatwiasz.
:->

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Uhmmm, jak zwykle sprawnie to załatwiasz.
> :->

Jak Merlin Monroe. A może to był Merlin Manson.

--

Paulinka

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki