Re: redart - pytania o podstawy

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: redart - pytania o podstawy
Date: Sat, 19 Sep 2009 20:16:48 +0200
<h74eke$uq3$1@news.onet.pl> <h76fn4$nj0$2@inews.gazeta.pl>
<h76lvk$9hq$1@news.onet.pl> <h76t2e$26i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<h77s2m$o4c$1@news.onet.pl> <h78krl$d55$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h79bru$2u9$1@node2.news.atman.pl> <h79e70$c6e$1@news.onet.pl>
<h79ko7$siq$1@news.onet.pl> <h7c72v$p9k$1@news.onet.pl>
<h7db3k$6t9$1@news.onet.pl> <h8dcd3$bit$1@news.onet.pl>
<h8e4dq$civ$1@news.onet.pl> <h8e5bh$85u$1@inews.gazeta.pl>
<h8e5vh$gbj$1@news.onet.pl> <h8ef9i$818$1@news.onet.pl>
<h8fhd9$q76$1@news.onet.pl> <h8hu8j$n0e$1@news.onet.pl>
<h8i9j7$b9n$1@news.onet.pl> <h8ich2$5hc$1@inews.gazeta.pl>
<h8is8l$ldu$1@news.onet.pl> <h8tsfo$hlo$1@news.onet.pl>
<h8udl3$v1j$1@news.onet.pl> <h8ugvg$fun$1@inews.gazeta.pl>
<h8v57v$4mf$1@news.onet.pl> <h9095n$1i3$1@inews.gazeta.pl>
<h90t37$qeg$1@news.onet.pl> <h913pt$ns9$1@inews.gazeta.pl>
<h91vpe$qvq$1@news.onet.pl> <h927fu$pto$1@inews.gazeta.pl>
<h92qvm$vvs$1@news.onet.pl>

Chiron wrote:

> [...]
> Zwrócono mi wtedy uwagę, że w ten sposób mam niewielkie szansę na
> zrozumienie zjawiska blokując sobie do niego dostęp. Zastępuję w efekcie
> zrozumienie stereotypem. Mogę wybrać of korz, czy chcę to zrozumieć czy
> nie, ale lepiej, żebym zrobił to świadomie.
> IMHO twój rozmówca mówi o czymś podobnym - ma tu do zaoferowania swoje
> rozumienie problemu z którym się skonfrontował i może Ci je przekazać.
>
> Nie chcę wchodzić do świata kanibala, homoseksualisty, seryjnego
> mordercy, paranoika, etc. Zbytnio chyba dołują mnie takie eksperymenty.

To może spróbuj postawić problem na grupie 'dlaczego dołuje mnie samo
myślenie o tym co się dzieje z homoseksualistami' zamiast mieć pretensje
do mnie, że cię atakuję, Redartowi wmawiać że to JEGO ZDOŁUJE dyskusja z
Tob i zamiast odnosić 'WRAŻENIA' na temat wszystkich tylko nie siebie.

> Redart skonfrontował się z homoseksualizmem- i nie może mi tego
> przekazać. A raczej: ja tego nie mogę przyjąć. To jego doświadczenie,
> jego prawda na jego życie. Nie moja.

Zatykam uszy. Zamykam oczy. Jestem bezpieczny.

> [...]
> nawet jakby mi mówił, że woli o tym nie rozmawiać, albo podejrzewał, że
> chcę pozbyć się złomu lub występuję w interesie producenta;-).
>
> pozdrawiam
> vonBraun
>
> To Ty wartościujesz- i nadajesz znaczenie pewnym rzeczom po swojemu. Ja-
> po swojemu. Dla niejednego chińczyka pewno radością było by podanie mi
> czy Tobie pieczonego szczura. Możesz przyjąć poczęstunek- Twoja rzecz.
> Mnie nie ciakawi, jak on smakuje. Ba! Sama myśl napawa mnie
> obrzydzeniem.

> Dlaczego chcesz mi tego pieczonego szczura wcisnąć na siłę

Bo pisujesz na tą samą grupę dyskusyjną co my. I a propo's poczęstunku:
Skoro 'częstujesz' mnie czymś co mi wygląda na niedostatecznie
przefermentowane, czemu teraz dziwisz się, że ktoś chce z tym dyskutować????

Jak chcesz tylko OGŁASZAĆ swoje poglądy, możesz kupić sobie słup
ogłoszeniowy - on nie odpowiada.

pozdrawiam
vonBraun