Re: redart - pytania o podstawy

151. Data: 2009-08-28 22:20:43

Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> że to jego znajomy i znajoma z roku. Postanowiłem wykorzystać tę
> okazję. Spytałem, jakie to w nim wzbudza uczucia, emocje? Był
> zdziwiony, powiedział, że wszystko jest ok. No dobrze- niech ci będzie.
> Niech się ściskają. Teraz zamknij oczy, i wyobraź sobie, że to tam na
> ławce siedzi ten twój kolega z roku z innym kolegą- i co czujesz? Odruch
> wymiotny u syna wiele mi odpowiedział. Zapytałem więc, czy nadal uważa
> pary homo- za normalne? I już nie był taki pewny siebie...
> Redarcie- potrafisz się skonfrontować z taką sytuacją? Wywal to ze

Trzeba się było zapytać syna, co czuje na myśl, że to mogą być dwie jego
koleżaki.

Qra

152. Data: 2009-08-28 22:22:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Tak, ciekawe...zastanawiam się, czy jestem normalny? Mam fantazje- ale z
> moją żoną. Ponad 25 lat po ślubie- może to ja powinienem się leczyć? Kto
> wie- może już niedługo stwierdzą u mnie schizofrenię bezobiawową?

Chwalisz się czy skarżysz?

Qra

153. Data: 2009-08-28 22:22:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Tak, ciekawe...zastanawiam się, czy jestem normalny? Mam fantazje- ale z
> moją żoną. Ponad 25 lat po ślubie- może to ja powinienem się leczyć? Kto
> wie- może już niedługo stwierdzą u mnie schizofrenię bezobiawową?

No, a jakbyś miał fantazję, że ślubna leży przykuta kajdankami do
wezgłowia łóżka a Ty ją chłoszczesz pejczem, to już w Twoim obszarach
normalności ujdzie?

> Chiron
> tęskniący za żoną, która zażywa wywczasu u swojej mamy

Nie spędzacie wspólnie wakacji?
--

Paulinka

154. Data: 2009-08-28 22:26:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> wiadomości news:h79jtj$gdf$4@nemesis.news.neostrada.pl...

> A seks z miłością wyklucza fantazje erotyczne wybiegające poza zgaszone
> światło i 'po bożemu'?
> Deprecjonujesz w dziwny sposób naturalną seksualność. Ludzie realizują
> ja na różne sposoby, jeśli się oboje na to decydują, to w czym jest
> problem?

> Gdzieś tak pisałem? Nie deprecjonuję seksualności człowieka. Jednak-
> jeśli związek sprowadza się - li tylko do niej- to jest to płytki
> związek. Mnie to nie interesuje. Ale- jak komuś pasuje- jego sprawa

Najwidoczniej masz problem z seksem analnym, bo zazwyczaj tak wygląda
związek homoseksualny. Nie wiem skąd założenie, że homoseksualiści nie
potrafią tworzyć stałych związków. U nich seks realizuje się właśnie
poprzez seks analny. Ciebie to obrzydza, ale wiele par heteroseksualnych
też uprawia seks w ten sposób.

--

Paulinka

155. Data: 2009-08-28 22:27:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Niewiele.

> Po co? Opinii nie zmienię.
>
> Qra, stała jak skała

W takim razie chyba powinno być: świadoma klasowo?:-)

pozdrawiam

Chiron

156. Data: 2009-08-28 22:27:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Teraz z kolei jesteś zmierzły, jak drapujesz się na "ałtorytet". Poza
> tym- napisałeś, że podziwiasz MNIE, a nie coś we mnie. No cóż- nie
> widzisz różnicy- Twój problem...

Podziwiam Cię za Twoją naiwność, analityku.

michał

157. Data: 2009-08-28 22:30:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h79lmr$l3c$2@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> [...]
> już nie był taki pewny siebie...
> Redarcie- potrafisz się skonfrontować z taką sytuacją? Wywal to ze swojej

Odruch wymiotny Twojego syna, to reakcja na to w jaki sposób go
wychowujesz. 'Odmieńcy' wywołują określone zachowania.

Stawiasz takie tezy z pewnością panaboga. Mnie też brzydzą homoseksualiści.
I wielu innych ludzi także. To zupełnie normalna reakcja. Przynajmniej- jak
większość polit- gramotnych durniów- nie muszę kłamać, że jest inaczej

pozdrawiam

Chiron

158. Data: 2009-08-28 22:31:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Chwalisz się czy skarżysz?

I to, i tamto:-)

pozdrawiam
Chiron

wciąż z nadzieją, że napiszesz coś innego, poza szyderczymi komentarzami.
Wciąż wierzący, że zniesiesz złote jajo.

159. Data: 2009-08-28 22:32:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Co tam się w tym qrniku dzieje!

Trzeba jakieś spotkanie w klubie gejowskim zrobić.

michał

160. Data: 2009-08-28 22:34:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> homoseksualiści. I wielu innych ludzi także. To zupełnie normalna
> reakcja. Przynajmniej- jak większość polit- gramotnych durniów- nie

I gdzie tutaj miejsce na Twoje rozumienie cudzej seksualności? Osoby
homoseksualne czują popęd do własnej płci. Homoseksualistę może
obrzydzać związek z płcią odmienną, ale jakoś tego głośno nie artykułuje.

--

Paulinka

Re: redart - pytania o podstawy
dobranoc