Re: redart - pytania o podstawy

31. Data: 2009-08-27 18:25:30

Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kowalskio" <a...@e...ol> napisał w wiadomości
news:h76ddr$847$1@news.task.gda.pl...

pisałem z czyjegoś konta- ale to ja

Chiron

32. Data: 2009-08-27 19:15:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:h76fn4$nj0$2@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Interesuje mnie źródło informacji o braku więzi, akceptacji u
> homoseksualistów.

Nie bardzo zrozumiałem: a od czego google? Z jednej strony cieszy mnie to,
że jesteś nieufna wobec mojego pisania- a z drugiej...hm, troszkę wysiłku,
droga Qro:-)o,
zobacz np tu:
http://www.piotrskarga.pl/ps,383,5,0,1,I,informacje.
html
http://m.bankier.pl/forum/watek/0,5756529,10/

przecież brak więzi wynika z samej istoty homoseksualizmu. Choćby i dlatego,
że więź istnieje między podmiotami działania. Pary homo- są zawsze
uprzedmiotowione- jeden dla drugiego jest wyłącznie sprzętem do osiągnięcia
satysfakcji seksualnej

pozdrawiam

Chiron

33. Data: 2009-08-27 20:29:11

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> dlatego, że więź istnieje między podmiotami działania. Pary homo- są
> zawsze uprzedmiotowione- jeden dla drugiego jest wyłącznie sprzętem do

Próbuję czytać to ze spokojem, ale mi ciężko ...

34. Data: 2009-08-27 20:36:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Próbuję czytać to ze spokojem, ale mi ciężko ...

No to w takim razie- co Ci to robi? Jakie to wywołuje w Tobie emocje?
serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.
nie mam zamiaru urazić kogokolwiek. Więcej- nie uważam homoseksualistów za
gorszych ani lepszych od innych. Czy są wyjątki od tego, co napisałem? Wcale
bym się nie zdziwił. Jednak sam homoseksualizm (nigdy: homoseksualiści)
powinien być piętnowany.

35. Data: 2009-08-27 20:53:03

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Próbuję czytać to ze spokojem, ale mi ciężko ...

Ale i tak chyba wracają lepsze czasy dla PSP.

pozdrawiam
vonBraun

36. Data: 2009-08-27 21:05:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Pary homo- są
> zawsze uprzedmiotowione- jeden dla drugiego jest wyłącznie sprzętem do
> osiągnięcia satysfakcji seksualnej

Dlaczego tak uważasz? Przecież homoseksualiści zawierają także
długotrwałe związki.

Ewa

37. Data: 2009-08-27 21:11:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> dlatego, że więź istnieje między podmiotami działania. Pary homo- są
> zawsze uprzedmiotowione- jeden dla drugiego jest wyłącznie sprzętem

Byłem przekonany, że nie zechcesz podać źródła. Podziwiam Cię więc.

michał

38. Data: 2009-08-27 21:12:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:
> U�ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> Pr�buj� czyta� to ze spokojem, ale mi ci�ko ...
He, he, tu mi się widzi, że Chironek świat nienamacalny traktuje jako
namacalny, a to co namacalne jako nieistniejące.;-)

39. Data: 2009-08-27 22:08:23

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sie, 21:15, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Pary homo- są zawsze
> uprzedmiotowione- jeden dla drugiego jest wyłącznie sprzętem do osiągnięcia
> satysfakcji seksualnej

Nie zgadzam sie z tym.
Byc moze uwierzylabym Ci, gdybys pisal o tym
na bazie wlasnych doswiadczen.

A tymczasem, bardziej wierze mojemu dawnemu
przyjacielowi, gejowi, ktory kochal, i byl kochany,
a wzajemny szacunek i uczucie, jakie dane mi
bylo obserwowac w jego zwiazku, szokowaly
mnie, studentke przybyla z glebokiej prowincji,
bardziej niz niecodziennosc ukladu.

Dwa ciekawe linki:
artykul o milosci w zwiazkach homoseksualnych:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/czy_istnieje_praw
dziwa_milosc_miedzy_mezczyznami_43555--1.html

oraz niezwykle wywazony tekst o konfrontacji
tematu zwiazkow homoseksualnych z istota zycia
spoleczenstwa zbudowanego na rodzinie:
http://www.tezeusz.pl/cms/tz/index.php?id=1263

40. Data: 2009-08-27 22:10:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> od tego, co napisałem? Wcale bym się nie zdziwił. Jednak sam
> homoseksualizm (nigdy: homoseksualiści) powinien być piętnowany.

Chiron, nie zapadłeś się jeszcze pod ziemię? :DDD

michał

Re: redart - pytania o podstawy
dobranoc
Dla Vilar