renta rodzinna

1. Data: 2009-04-22 07:47:09

Temat: renta rodzinna
Od: "milandau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczow, otoz mam I grupe inwalidza, pobieram rente
socjalna+zasilek pielegnacyjny, przekroczylam juz 40 lat, czy bedzie mi sie
nalezala renta rodzinna w wysokosci 80% po rodzicach?
pozdrawiam grupe
milandau

2. Data: 2009-04-27 18:21:03

Temat: Re: renta rodzinna
Od: "kubeczka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

milandau <m...@b...onet.pl> napisał(a):

> [...]
sie
> nalezala renta rodzinna w wysokosci 80% po rodzicach?

"Do renty rodzinnej mają prawo: dzieci własne, dzieci drugiego małżonka,
dzieci przysposobione - do ukończenia 16. roku życia lub 25. roku życia,
jeśli się uczą oraz bez względu na wiek, jeśli stały się całkowicie
niezdolne do pracy przed 16. rokiem życia lub w czasie nauki w szkole do
ukończenia 25. roku życia. Jeżeli dziecko osiągnęło 25 lat będąc na ostatnim
roku studiów w szkole wyższej, prawo do renty przedłuża się do zakończenia
tego roku studiów." Tą informację skopiowałam ze strony ZUSu.

Rocznica 20-lecia
Autopromocja własna
integracja sensoryczna
PEGAZ 2003