"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

51. Data: 2012-10-29 21:32:57

Temat: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Nie kwalifikuję się, durna pindo.

Nie uważasz , ĆWOKU, że tak nie wypada się odnosić do kobiety, zwłaszcza
tylko z powodu odmiennych poglądów?

Dziobak

52. Data: 2012-10-30 05:44:14

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2012 22:32, Dziobak pisze:
> Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

> Nie uważasz , ĆWOKU, że tak nie wypada się odnosić do kobiety,

Teraz jest równouprawnienie płci, cwelu.

> zwłaszcza tylko z powodu odmiennych poglądów?

Ślepy cwelu - to nie z powodu odmiennych poglądów tylko z powodu
chamskiego imputowania przez tę pindę, że moje zrozumienie uzasadnienia
dofinansowania "rodzina na swoim" wynika z tego, że sam z niego
korzystam, bo w jej ocenie jestem obibokiem i pasożytem żerującym na
prawdziwie pracujących. Podczas gdy jedno i drugie to kłamstwo.

Śledź uważniej wątek i przeproś.

53. Data: 2012-10-30 09:24:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 06:44:14 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
> korzystam, bo w jej ocenie jestem obibokiem i pasożytem żerującym na
> prawdziwie pracujących. Podczas gdy jedno i drugie to kłamstwo.

Za co? - że na wszystkich grupach zachowujesz się jednakowo? chamie?
Nie ja pierwsza ci przysalam, to za twoje dziewicze chamskie odzywki do
mnie obrywasz, skoro zaczynasz, to otrzymujesz chamie, co się należy.
(by XL)

54. Data: 2012-10-30 15:34:26

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 04:37:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> Ludzi którzy tego wsparcia potrzebują. Ale że poprzez dopłaty do odsetek to inna
sprawa.
> Akurat "rodzina na swoim" w miarę sensowny jest/był ten program.

Nie był sensowny - po prostu było to dofinansowanie banków płacone z naszych
kieszeni.

> To wez kredyt z dopłatami (rodzina na swoim) Przez 8 lat będziesz brał dopłaty
połowy odsetek a po 8 latach spłacisz resztę kredytu "ze swoich"

Weź pomyśl co za bzdury wypisujesz... Ma wziąć kredyt, by płacić połowę
odsetek zamiast zero odsetek?

> A z jakiego powodu się nie kwalifikujesz?
> http://www.kredyt-rodzina-na-swoim.com/warunki

Z takiego, że nie chce brać złodziejskiego kredytu.

Rozbija się o to, że wszelkie "wsparcia" nie służą wsparciu ludzi,
a wsparciu banków i developerów.
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

55. Data: 2012-10-30 16:02:06

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.10.2012 16:34, Jacek Osiecki pisze:

> Nie był sensowny - po prostu było to dofinansowanie banków płacone z naszych
> kieszeni.

Oraz dofinansowanie ludzi, którzy musieli z kredytu skorzystać.

> połowy odsetek a po 8 latach spłacisz resztę kredytu "ze swoich"
>
> Weź pomyśl co za bzdury wypisujesz... Ma wziąć kredyt, by płacić połowę
> odsetek zamiast zero odsetek?

Skoro ma pieniądze na dom i nie bierze przez to kredytu na dom, to
znaczy że tej pomocy nie potrzebuje.

Ewentualnie mają taką sumę można ją wykorzystać na inwestycje, a kredyt
wziąć na dom - jak dobrze zainwestujesz, to nie dość, że się opłaci, to
jeszcze dostaniesz dopłatę.

> Z takiego, że nie chce brać złodziejskiego kredytu.

[ziew]

A jaki dla ciebie nie jest złodziejski? Taki wg ścisłych zasad szariatu? ;->

> Rozbija się o to, że wszelkie "wsparcia" nie służą wsparciu ludzi,
> a wsparciu banków i developerów.

Tak, tak, spisek...

56. Data: 2012-10-31 07:43:46

Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-29 11:15, Andrzej Lawa pisze:
> W dniu 29.10.2012 11:03, ad pisze:

> Tak czy inaczej lament o brak dopłat dla kogoś, kto wg założeń programu
> pomocowego tej pomocy nie potrzebuje jest równie uzasadniony jak np.
> jakbym ja narzekał, że nie dostaję becikowego co roku (bo przecież
> teoretycznie mógłbym zrobić co najmniej jedno dziecko rocznie...).

Jak to? Przecież ja potrzebuję tej pomocy :)
Buduję się dość długo jak na aktualne standardy.
Ktoś pisał, że powinienem postawić taki dom w 3 miesiące. A u mnie
będzie to trwało lata.
Wiec skoro Państwo chce wspierać mlodych ludzi, a ja potrzebuje tej
pomocy, bo przeciez nie mam kasy na dom, Dopiero ja zarabiam i troche mi
to zajmie, to dlaczego nie mogę np dostać 30 tysiecy w gotowce po
udokumentowaniu wydatków? Prześledzilem cały watek i nadal uwazam, ze to
wasparcie dla bankow, a nie dla ludzi. Gdyby bylo dla ludzi to mozna by
sie bylo o nie starac bez kredytu.

57. Data: 2012-10-31 09:02:02

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2012 08:43, ad pisze:

> Jak to? Przecież ja potrzebuję tej pomocy :)
> Buduję się dość długo jak na aktualne standardy.
> Ktoś pisał, że powinienem postawić taki dom w 3 miesiące. A u mnie
> będzie to trwało lata.

Skoro celowo zaplanowałeś budowę na lata, to znaczy że nie potrzebujesz
pilnie domu. CBDO :-P

[ciach]

> udokumentowaniu wydatków? Prześledzilem cały watek i nadal uwazam, ze to
> wasparcie dla bankow, a nie dla ludzi. Gdyby bylo dla ludzi to mozna by
> sie bylo o nie starac bez kredytu.

Patrz kompleksowo.

Człowiek potrzebuje mieć dom - czyli musi go wybudować w miarę szybko.
Czyli potrzebuje dużo kasy na raz. To pierwszy element.

Drugi: potrzebuje wydać dużo pieniędzy na raz na fachowców i materiały.
Czyli będzie duży ruch w branży budowlanej, większe zatrudnienie - duża
poprawa statystyk bieżących.

W rezultacie ma szybko zaspokojoną potrzebę mieszkaniową, zarobią
budowlańcy i przy okazji także bank, a rząd ma lepsze statystyki pod
kątem PKB i bezrobocia.

Na podobnej zasadzie działają wszelkie dopłaty w innych krajach do
nowych samochodów pod warunkiem zezłomowania starych - większy popyt,
większa produkcja, większe zatrudnienie. A teraz Fiat będzie redukował
produkcję w Polsce bo dywersanci tacy jak ja kupują za grosze stare
samochody i doprowadzają je do dobrego stanu technicznego (olewając
estetykę) zamiast kupować nowy samochód co 5 lat ;)

Ludzie chcieli kapitalizmu i konsumpcjonizmu to mają...

Generalnie nie jestem zwolennikiem takiego podejścia - wolę rzeczy "na
lata", samodzielne robienie większości rzeczy przy domu oraz żywność
nisko przetworzoną, samodzielnie hodowaną lub kupowaną lokalnie.

Ale to nie pasuje do promowanego od kilkunastu lat "amerykańskiego stylu
życia".

58. Data: 2012-11-01 15:27:41

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson wrote:

> Witaj w rodzinie! Zaczynasz rozumieć, na czym polega ten system :D
> Niedawno ktoś podał ceny kolekorów słonecznych, zanim państwo nie
> zaczeło dotować kredytów na nie zaciąganych. Tak, masz rację, obecnie
> dotacja wynosi 45% ceny zakupu, przed programem kolektory kosztowały
> 50% obecnej ceny...
> I tak na każdym kroku tworzone jest prawo wspomagające kolesi...

ujmę to tak, ta informacja była kompletną bzdurą :) Panele nie podrożały po
wejściu dotacji, w suemi to nawet tanieją powoli, wchodzą kolejne nowe
tańsze zestawy także od normalnych producentów a nie sprzedawców co przywożą
kontener szajsu z chin z czernionymi farbą olejną kolektorami.

59. Data: 2012-11-01 15:29:17

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Prawo promujące kolesi nie nakazuje nikomu korzystać z dotacji. Jak
> 2m2 kolektora kosztują 800 złotych

dawaj mi linka do tych dobrych kolektorów z gwarancją co najmniej 3 lata za
800 zeta...

tylko chciałbym jakis atest na tensprzęt.

60. Data: 2012-11-01 17:51:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 15:34:26 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
>
> Z takiego, że nie chce brać złodziejskiego kredytu.
>
> Rozbija się o to, że wszelkie "wsparcia" nie służą wsparciu ludzi,

Jota w jotę prawda, podpisuję się.
(by XL)

News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m
11 inch cock office jerkoff
Zwijana suszarka na tatas
masturbating his wife