Re: rzucenie palenia = wieksza waga

Data: 2005-11-30 10:47:50
Temat: Re: rzucenie palenia = wieksza waga
Od: Emi <e...@c...pl>

nofuture napisał(a):
> witam !!! mam pytanko
> pale od 14 roku zycia +/- w 96 roku zaczalem
> rzucilem w maju 2003 i nie paliłem do sierpnia 2004 przez ten czas
> niepalenia przybyło mi 10kg ( zamiast 85 jak paliłem wazylem 95kg )
> nie pale znowu od paru dni i czuje ze znowu rzuce na dluzszy czas ...
> prosze o porady co mam robic aby nie przytyc jak przy wczesniejszej przerwie
>
> ? wiadomo ze jak sie rzucilo to ciagnie do fajek a zeby nie zapalic to cos
> sie zawsze zakšsi i o fajkach sie zapomina ...

powodzenia - nie palę od marca...

najlepszym sposobem na to, żeby nie przytyc jest zmiana trybu życia...

zajęcie czymś rąk, rzucie gumy (ale w rozsądnych ilościach), a przede
wszystkim ruch - najlepiej na świeżym powietrzu...

warto sie przyjrzeć temu co się je... mniej soli nie zaszkodzi, słodkich
napojów, gazowanych, wszelkiego rodzaju słonych przegryzek (chipsów,
paluszków itp), podobnie tłuste sosy, majonez...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz