sałata lodowa

11. Data: 2006-02-05 11:21:22

Temat: Re: sałata lodowa
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc. Do obiadu była ta z żórawinami (fajna). A jako sałatka to
samotwórstwo z uwzględnieniem waszych wskazówek.

Anet

12. Data: 2006-02-05 11:37:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki za pomoc. Do obiadu była ta z żórawinami (fajna). A jako sałatka to
> samotwórstwo z uwzględnieniem waszych wskazówek.

żUUUUUUUUUUUUUUUUUUrawina
Q.

13. Data: 2006-02-05 17:11:56

Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> [...]

Dziekuje - milo mi :)

Bo generalnie takie "gotowanie" ze sluchu bardziej mnie sie podobuje :)

> żUUUUUUUUUUUUUUUUUUrawina

Dzieki Qurczaku - juz zaczalem watpic w swoje - nadwerezone internetem,
wyczucie ortografii. :)

14. Data: 2006-02-06 07:32:14

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co, przynajmniej kolor ma fajny, a w lodówce główki dwie, i w sumie nie
> jest taka zła jak każde inne warzywo zimą. No co niby marchew lepsza czy
> jak?

Marchew o tej porze na 100% lepsza niż pędzone pod szkłem sałaty i rozwożone
na tysiące kilometrów z Holandii bez uszczerbku na wyglądzie.

pozdr.
Basia

15. Data: 2006-02-06 09:06:47

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> żUUUUUUUUUUUUUUUUUUrawina
> Q.
No fakt. Ale nie wiem czemu "ó" i tak nadal bardziej mi pasuje.

Anet

16. Data: 2006-02-06 10:16:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> No fakt. Ale nie wiem czemu "ó" i tak nadal bardziej mi pasuje.

Po drodze jakaś komisja to wyczyściła, ale ó/o funkcjonuje w nazwie
miejscowości Żórawina,
http://gminazorawina.naszemiasto.pl/
i u Kochanowskiego w Pieśni XIV znajdziesz:
Patrzaj, jako śnieg po górach się bieli,
Wiatry z północy wstają,
Jeziora się ścinają,
Żorawie, czując zimę, precz lecieli.
pozdr. Jerzy