Re: schab pieczony

Data: 2006-11-10 21:04:35
Temat: Re: schab pieczony
Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl>

Użytkownik "Gkhar" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ej24a6$90l$1@news.onet.pl...

Dziękuję za podpowiedzi.
Zrobiłam tak:
około1 kg schabu, do środka kawałek polędwiczki zawiniętej w 3 plastry
boczku z czosnkiem i solą, potem ponakłuwane i do dziurek czosnek, wszystko
posolone i "panierowane" w majeranku, oblane olejem i zawinięte w folie na
noc. A dzisiaj włożyłam do piekarnika o temp. 220stopni na 40 minut. Piekł
się w żaroodpornym naczyniu, odkrytym. Na dno nalałam wody (ok 1 cm) i przez
cały czas podlewałam sosem, który się wytworzył. W połowie pieczenia
odwróciłam na druga stronę.Wyszedł super. Ani się nie kruszy, ani nie jest
suchy. Mówiąc krótko- już go nie ma :(
Pozdrawiam
Teli.