ser halumi/halloumi - gdzie w Poznaniu?

11. Data: 2009-03-07 16:10:16

Temat: Re: ser halumi/halloumi - gdzie w Poznaniu?
Od: "Barbara K." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:gou312$225$1@mx1.internetia.pl...
> A ile ten ser kosztuje?
> Raz kiedyś jadłem - oryginał przywieziony z Cypru.
> Nie przyszło mi do głowy, że można go u nas kupić.
> Wiec ile kosztuje?

Niestety ok. 15zł za 250g :-(
Pozdrawiamy
Barbara, Marysia i Tosia
P.S. W sieci tyle samo, o ile pamiętam.

12. Data: 2009-03-08 20:03:37

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:

> By?am dzisiaj w Piotrze i Pawle na Kopernika i w Almie w City Park.
> Niestety nie ma...

Na przyszłość: w City Parku są Kuchnie Świata, tam zawsze mają halumi.

Pozdrawiam serdecznie.
akata

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

13. Data: 2009-03-08 20:19:56

Od: "Barbara K." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akata" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Na przyszłość: w City Parku są Kuchnie Świata, tam zawsze mają halumi.

No tak, jakoś nie pomyślałam :-( W Starym Browarze chyba też jest jakiś taki
sklep na przeciw Almy.
Następnym razem tam kupię.
Dzięki i pozdrawiam
Barbara, Marysia i Tosia

14. Data: 2009-03-09 18:00:55

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. wrote:

> U?ytkownik "akata" <m...@v...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> No tak, jako? nie pomy?la?am :-( W Starym Browarze chyba te? jest jaki?
> taki sklep na przeciw Almy.
> Nast?pnym razem tam kupi?.

Mnie akurat halumi odrzuca, ale ostatnio namiętnie kupuję tam suszone
pomidory z kaparami.

Pozdrawiam :)
--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

kuchnia izraelska
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
KOBIETOM...
do znawcow kuchni chinskiej/ osob znajacych jezyk chinski
Soki