sernik na zimno - Help from Paryz !

1. Data: 2001-04-23 21:28:11

Temat: sernik na zimno - Help from Paryz !
Od: <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Help ! A l'aide !
Tesciowa kolezanki chcialaby zjesc sernika (na zimno) z czasow swojej mlodosci
studenckiej w Polsce. Zobowiazuje sie dostarzyc najbardziej wykwinte francuskie
przepisy w zamian za pomoc. Help. Help. help...help

Ewa

1. Data: 2001-04-24 10:03:56

Temat: Re: sernik na zimno - Help from Paryz !
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Tesciowa kolezanki chcialaby zjesc sernika (na zimno) z czasow swojej
> mlodosci studenckiej w Polsce. Zobowiazuje sie dostarzyc najbardziej
> wykwinte francuskie przepisy w zamian za pomoc.

Sernik na zimno z truskawkami:
http://www.kulinaria.pl/przepis.asp?nr=312&p=2

Inne serniki na zimno:
http://www.kuchniaonline.pl/index.php?id=1397&nr10=6
http://www.kuchniaonline.pl/index.php?id=862&nr50=67

Jezeli masz cos ulubionego i godnego polecenia z kuchni francuskiej,
to oczywiscie podaj przepis.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-04-24 11:10:27

Od: <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sernik na zimno z truskawkami:
> [...]

Dzekuje bardzo

> Jezeli masz cos ulubionego i godnego polecenia z kuchni francuskiej,
> to oczywiscie podaj przepis.

A co lubisz ? (Uprzedzam, ze z deserow jestem kiepska, to zreszta widac !)

1. Data: 2001-04-24 11:12:13

Od: <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to oczywiscie podaj przepis.
> A co lubisz ? (Uprzedzam, ze z deserow jestem kiepska, co zreszta widac !)

Ewa

1. Data: 2001-04-24 12:22:25

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisała:
> A co lubisz ? (Uprzedzam, ze z deserow jestem kiepska, to zreszta widac !)

Jeszcze tego nie widac ;-)
To nie musi byc deser, moze byc cos innego, np. jakas salatka.
Ale gdyby skoncentrowac sie na deserach, to z Francja kojarzy
mi sie tarta. Czy tak wlasnie jest, czy jest ona tam popularna?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-04-24 12:39:42

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Ale gdyby skoncentrowac sie na deserach, to z Francja kojarzy
> mi sie tarta. Czy tak wlasnie jest, czy jest ona tam popularna?

Hm... a mi sie jakos tarta nie kojarzy z deserem. Przynajmniej nie w
pierwszej kolejności.

Jader

1. Data: 2001-04-24 13:09:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Hm... a mi sie jakos tarta nie kojarzy z deserem. Przynajmniej nie w
> pierwszej kolejności.

A z czym, jesli mozna wiedziec?
Bo mnie tylko z rodzajem ciasta, a wiec z deserem.

Lilla

1. Data: 2001-04-24 13:13:27

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z czym, jesli mozna wiedziec?
> Bo mnie tylko z rodzajem ciasta, a wiec z deserem.

A moze mi sie cos w lepetynie pokrecilo z giche... Sam juz nie wiem.

Jader

1. Data: 2001-04-24 13:25:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Apr 2001 15:13:27 +0200, "Jader"
<j...@p...com.pl> wrote:

>Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
>>

>A moze mi sie cos w lepetynie pokrecilo z giche... Sam juz nie wiem.
>
> Jader

czyli quiche

Krysia

P.S. Baza w zasadzie ta sama - ciasto kruche plus "wsad". Moze
byc na slodko, moze byc na slono

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-24 13:35:53

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Lilla

> [...]
> Ale gdyby skoncentrowac sie na deserach, to z Francja kojarzy
> mi sie tarta. Czy tak wlasnie jest, czy jest ona tam popularna?

Moja jeszcze-nie-teściowa wyprodukowała coś, co tartą z pewnością nie
było, raczej mi nie smakowało, było kosystencji i smaku opony i
zawierało śliwki suszone.

Ktoś chce przepis? ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

grzyby mun
Re: Pytanie-Pekniety wrzód?
Co powiecie o kielkach?
Gospodyni Litewska
Trojkolorowy pasztet z warzyw - dosc dlugie, ale smaczne