Re: serwer grup dyskusyjnych

Data: 2012-03-09 14:04:00
Temat: Re: serwer grup dyskusyjnych
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

W dniu 2012-03-09 14:11, Krycha pisze:
> Witam.
> Od kilku dni nie mogę pobierać wiadomości z zasubskrybowanych grup
> dyskusyjnych
> w programie Mozilla Tunderbird.
> Pierw pojawiały się komunikaty z kodem błędu, a teraz
> "Wystąpił błąd protokołu NNTP: Cannot connect to NNTP server
> 159.114.173.131 (159.114.173.131:119), connect timeout"
> Czyżby coś zmieniło się z serwerem 159.114.173.131?
> Ktoś z Was ma podobne problemy?
> Gdy zmieniłam w ustawieniach
> "Bezpieczeństwo połączenia" z bezszyfrowania (port 119)
> na SSL/TLS to zmienił sie port na 563.
> [...]
:)
Tez jąde na Mozillii i przez sobotę i niedziele miałem taki komunikat
i tez nie mogłem odebrać grup.
Moj domowy mądrala w tych sprawach po sprawdzeniu numeru komunikatu
stwierdził, że to kłopot z serwerem grup.
W poniedziałek faktycznie wszystko sie naprawiło

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/