Re: sheperd's pie

Data: 2001-02-01 20:00:15
Temat: Re: sheperd's pie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

OK. Ryzykujac narazenie sie ogolowi grupy - shepher's pie - raz
jeszcze!

Krysia

repost from "Kwasne mleko"

shepherd's pie:

wziac dowolnego mielonego ile sie chce )ja biore tak z pol kilo
na 3 osoby), obsmazyc dobrze z cebula posiekana, czosnkie, odlac
ewentualny tluszcz, zalac woda z roznymi zageszczajacymi
rzeczami, takie sosy do pieczeni, fixy do gulaszu, itp to dobra
rzecz do tego. Mozna dodac rozne jarzyny typu marchewka w kostke,
groszek, posiekanego selera lodygowego, pieczarki. Do wyboru, do
koloru, ile kto lubi. Niech to sie poddusi i zagesci.
Osobno ugotowac ziemniaki , zrobic puree. Ja do tego wrzucam
jeszcze startego zoltego sera i cebule.

Do naczynia zaroodp. wrzucic mieso z jarzynami i sosem.
Delikatnie przykryc kartoflana masa (jesli puree bedzie wodniste,
tzn kartofle byly zle odlane, albo sos nie jest gesty, to
wsiaknie w puree i zrobi paciaje - wiem z doswiadczenia). Wstawic
do piekarnika, niech to sie dobrze zapiecze i na wierzchu bedzie
chrupiaca kartoflana skorka. Piekarnik tak przecietnie goracy.

**

>ZDECYDOWANIE! :)))))

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!