Re: ślimaki, ratunku!

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ślimaki, ratunku!
Date: Fri, 11 Jun 2010 00:12:31 +0200

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
news:60b5.000009d9.4c11573c@newsgate.onet.pl...

> A co robisz z kleszczami u jeży? Razem przynosisz do ogrodu czy wcześniej
> wyskubujesz jeżom?

A pchły zwierzęce, ludzkie i wszy? Nieraz jeża przyniesionego do domu
czyściłem pensetą z insektów.
Leżały spokojnie na kolanach - wiedziały co robię. Co nie przeszkodziło
jednej samiczce dreptającej po pokoju włazić mi na stopę w klapku i za to,
ze ją spychałem najnormalniej mnie użarła, na szczęście trafiła na klapka i
zrobiła mi tylko niewielką dzirkę jednym kłem. Ot, babska wdzięczność.