Re: smaczny zakalec wiśniowy

From: "Danka" <d...@z...nl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: smaczny zakalec wiśniowy
Date: Fri, 13 Jul 2001 21:23:13 +0200

W NL tez nie maja tego rarytasu - wisni. A niech ich...... trafi! A jak uda
mi sie w jakims sklepie agrest ujrzec, to nie moge uwierzyc wlasnym oczom!
Coz za biedny kraj!
A mama i siostry tylko mnie denerwuja przez telefon, ze one to juz pekaja od
obrzarstwa czeresniami, jagodami ( tez ich w NL nie uswiadczysz ) i
pierogami z tymze owockami. A ja tylko zasliniam telefon....
Pozdr.,
Danka