Re: sos mietowy

Data: 2003-09-08 21:09:03
Temat: Re: sos mietowy
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl>

jeśli chodzi o produkty Tesco, to tym z Anglii możesz zaufać. większość jest
znakomita i nie ma nic wspólnego z tak zwanymi "liderprajsami".
Znajomego Anglika zawszę proszę o przywiezienie mi różnego rodzaju sosów i
serów.
Jeśli zaś chodzi o sos miętowy i o ile nie ma serving suggestions na
odwrocie, to najbardziej mi to pasuje do kuchni azjatyckiej. Spróbój z
Pappadums. sa to placki z soczwicy, które praży się pzrez kilka sekund na
gorącym oleju. fantastycznie się zwijają i mogą stanowić wspaniałą przekąskę
przed daniem głównym. Można je kupiś w różnych supermarketach. Widziałam też
w arabskim sklepie w Al.Niepodległosci w wawie, ptrzy Polach Mokotowskich
W każdym razie nie wyrzucaj tego do śmietnika