Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

Date: Thu, 18 Apr 2002 12:39:39 +0200
From: PatryCCCja <k...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

powietrze wrote:
> pat, najlepszą IMHO relację między ceną a jakością daje sos sojowy
> _jasny_ marki Pearl River Bridge.[...] ale myślę, że z małymi buteleczkami nie
będziesz
> miała problemu.

ha! a ja mysle ze bede miala problem. odkad pamietam polecasz mi ta marke i
wszedzie za nia wesze i nic.... nic to, teraz jestem zdesperowana bo mi sie
sos praktycznie skonczyl, wiec bede napastowac ludzi we wszystkich
napotkanych sklepach. w koncu gdzies znajde.

> moge polecić jeszcze Shoyu z
> hurtowni Metery (czysto sekciarska, zapomniałem nazwy, oni mają takie
> "surowe" nalepki). to Shoyu kosztuje w okolicach 10 PLN za małą
> buteleczkę ale jak masz okazję to naprawdę warto.

znaczy metera to nazwa hurtowni? juz sie zaplatalam :)

> tego pierwszego możesz szukać w dużych sklepach samoobsługowych (sprawdź
> na koszykach)

bylam tam przedwczoraj ale oczywiscie nie szukalam... nie sadzilam ze moga
miec tam jakis sensowny sos... i to byl blad. bede musiala sie przejsc
jeszcze raz :)
ty albo gzy polecaliscie mi jeszcze kiedys poszperac w hali kopinskiej. ale
tam to coraz gorzej... ostatnio juz tylko male sosy sojowe polgruntu mozna
bylo dostac. zupelny badziew.

> a drugi w sekciarskich na 60% (jak nie ma to poproś naszego
> wspólnego znajomego to ci kupi w hurtowni)

ok :)
dzieki
pat
--