sprawdź kto jest kto

1. Data: 2003-08-01 09:06:25

Temat: sprawdź kto jest kto
Od: "mor_fina" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica=tracy=janek[wszelkie mutacje]=minerwa[wszelkie mutacje]
=poziomka=ogr=ninka

jeden osobnik, wiele nazw

[c]smok!
mor_fina

1. Data: 2003-08-01 09:17:46

Temat: Re: sprawdź kto jest kto
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mor_fina" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dżdżownica=tracy=janek[wszelkie mutacje]=minerwa[wszelkie mutacje]
> =poziomka=ogr=ninka
Ani Poziomka, ani Ogr nie jest Alexem i ta wymieniona reszta. Ale, zeby to
zauwazyc to trzeba pewnej umiejetnosci analizy, a nie wkladac wszystkich,
wszystko do jednego worka, bo to nie wymaga wysilku, umyslowego, i w ogole.
Byle po najlzejszej linii oporu.
Poziomka
P.S. Poziomka tez nie jest Ogrem. Znamy sie z Ogrem z listy o ogrodach o
listy o wedkowaniu, wirtualnie. Ogr jest mezczyzna, a ja ewidentnie kobieta.
Teraz juz wiesz. :-) Odpowiedz sama przyszla, nie musialas/es nawet ruszyc
glowa. Tylko, ze w zyciu wypadaloby jednak nia ruszac.
P.S. To, ze komus nie odpowiada magiel, nie oznacza, ze automatycznie jest
Trolem.

1. Data: 2003-08-01 09:17:56

Od: "LOLO lolosan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coż koncept się kończy:)
prawda?

1. Data: 2003-08-01 09:29:45

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LOLO lolosan" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Coż koncept się kończy:)
> prawda?
Zupelnie nie rozumiem, pewnie za nisko. EOT konsekwentne, nie korci mnie by
czytac dalej Twoich wypocin i innych ratlerkow.
Poziomka

1. Data: 2003-08-01 09:34:57

Od: moonship <u...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 11:06, Użytkownik mor_fina napisał:

> jeden osobnik, wiele nazw

paru debili z Piotrkowa Tryb. dorwalo sie do swojego neoplus...
zalosni jestescie... chyba nie wiecie jak latwo stracic dostep-spamming
chlopaki, spamming... list do abuse juz poszedl, poczekamy, poczekamy,
az ddzownica z ferajna zniknie pod ziemia...

1. Data: 2003-08-01 09:39:48

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> paru debili z Piotrkowa Tryb. dorwalo sie do swojego neoplus...

Z Piotrkowa?? No to fajnie, urodziłem się w Piotrkowie i znam tam
paru łysych. Jeśli ich namierzyliście to dajcie adresy na priv...:-))

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-08-01 09:42:22

Od: "ogr" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mor_fina" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jeden osobnik, wiele nazw

Przepraszam Ciebie bardzo że niby ja mam być dżdżownica=tracy=janek[wszelkie
mutacje]=minerwa[wszelkie mutacje]
Wypraszam to sobie. Trochę wiedzy o komputerach i chłodna analiza treści
postów wystarczyłaby, żebyś tak nie pisał.

Co do Poziomki to ją znam, i też jest to "samodzielna osobowość"

a może to Ty jesteś trolem i teraz mieszasz na grupie

Mocno oburzony
ogr

1. Data: 2003-08-01 09:42:38

Od: moonship <u...@i...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 11:39, Użytkownik Kyllyan napisał:

> Z Piotrkowa?? No to fajnie, urodziłem się w Piotrkowie i znam tam
> paru łysych. Jeśli ich namierzyliście to dajcie adresy na priv...:-))

no to super, spadles z nieba!
poczekajmy co teraz zrobia a jak nie to ...
;)

1. Data: 2003-08-01 10:01:11

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dżdżownica=tracy=janek[wszelkie mutacje]=minerwa[wszelkie mutacje]
> =poziomka=ogr=ninka
>
> jeden osobnik, wiele nazw
>
> [c]smok!
> mor_fina

Witam :) Jest chyba wlasnie tak jak piszesz , chociaz przez chwile wydawalo
mi sie, ze ogr , nie ma z tym nic wspolnego ..
Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, ze jak im nadepniesz na odcisk
wszystkie mutacje zachowuja sie w bardzo podobny sposob i ten ton
wypowiedzi- taki sam u wszystkich. Zal takich ludzi duzy potencjal, a tak
bardzo sie marnuje :)

laski
placek drozdzowy - klapa :(
Zapiekanka