Re: stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(

Data: 2004-07-22 08:53:13
Temat: Re: stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(
Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl>

> Witam!Juz 3 dzien mam opuchnięte sródstopie-w linii od duzego palca, w
górę,
> prawie do kostki...boli jak chodzę - nawet jak uciskam to miejsce
> ręką-jakbym miała zbite...Lewa stopa bardziej daje o sobie znać...Wczoraj
> moczyłam w gorącej wodzie z mydlinami(szare mydło) i robiłam okłady z
> Altacetu...No ale nic nie pomogło...Zapewne objawy te są wynikiem mojego
> uczestnictwa w ćwiczeniach "step reebok"...Chodziłam tylko przez dwa tyg.,
> 4x w tyg, po 1,5 godziny...czy to za dużo?A może wiązałam zbyt mocno
> [...]

Witam

główna rada... pójdź z tym na ostry dyżur ortopedyczny... tam zrobią Ci RTG,
które być może pokaże iż doszło u Ciebie do złamania kompresyjnego (tzn. w
wyniku długo działających przeciążeń), którejś z kości palucha, śródstopia
bądź już stępu... to co opisałaś pasuje do tego...
moczyć to może nie, ale okłady z Altacetu jak najbardziej i często.. na
obrzęk pomogą..

Pozdrawiam
Ł.Kowalski