Re: surowka z pora

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: surowka z pora
Date: Fri, 12 Nov 2004 13:49:11 +0000

On Fri, 12 Nov 2004 11:22:33 +0100, "Asiunia" <a...@w...pl>
wrote:

>Zrobilam wczoraj surowke z pora. Przepis zaczerpniety z Kuchni Polskiej byl
>totalnym niewypalem. Kwasne toto (ketchup, musztarda, sok z cytryny - tak
>stalo w przepisie), do tego pokrojony w talarki por. Byly jeszcze inne
>przepisy, ale z jablkiem (ktorego nie toleruje w zestawie warzywo-owoc) i
>wszedobylskie pieczarki, ktorych nie lubie. Moze ktos ma wyprobowany przepis
>na pora, ale bez dodatku jak wyzejoraz bez pomidora, kukurydzy, salaty
>zielonej, to wszystko u mnie jest niejadalne.
>A.

A taki?
pora pociac na plasterki dowolnej grubosci, posolic, wymieszac
odstawic. Tuz przed podaniem skropic (ale nie zalac!) sokiem z
cytryny i dodac dowolna ilosc gestej smietany. Owszem, bedzie
kwaskowate, ale nie az tak jak z ketchiupem (uo matku bosku...)
czy musztarda!. Majonezu tam tez nie uswiadczysz. Najlepsze jest
wlasnie tak od razu wymieszane, nic sie ma nie przegryzac poza
porem z sola

pierz
K.T. - starannie opakowana