Re: suszarka usypiająca ;-)

Data: 2005-04-18 11:18:40
Temat: Re: suszarka usypiająca ;-)
Od: "@nn" <a...@p...pl>

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d3tt5q$gq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> spieszę donieść, że u nas wszystko OK...
> Martynka waży coś koło 7,5 kg, ma 2,5 miesiąca....(karmię nadal
> naturalnie:-)
> ...i wczoraj pierwszy raz zdarzyła się nam kolka (chyba)....
> Masowałam, rozebrałam "do rosołu", nosilismy ją na rękach- na
> przemian z mężem, śpiewałam (może to nie był najlepszy
> pomysł;-)...i przypomniałm sobie, że na grupie ktoś pisał o
> suszarce do włosów.
> Tomek włączył więc suszarkę- 5 sekund i Martynka usnęła z błogim
> uśmiechem...:-)

He, he... moja starsza córa jak miała mniej więcej 2 lata usypiała przy
odkurzaniu - ja włączałam odkurzacz a ona się kładła i od razu
usypiała. Chyba jest to skuteczne, bo moi byli sąsiedzi, jak im się
dziecko urodziło od początku stosowali tę metodę i nie raz zdarzyło się
mi słyszeć włączony odkurzacz np. o 3 w nocy.
Pozdrawiam
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ