Re: suszona kielbasa

Data: 2005-11-04 17:43:34
Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>nie nie jadlem
>a jadlas szynke po burgundzku?

PO burgundzku? noooo, wiesz, wzielam szynke, upieklam podlewajac
burgundem i mam PO burgundzku, dlaczego nie :P

>Wnioski? Pewnie zmienili recepture na "normy unijne"

Naprawde te 4 lata temu juz mienili? masz na to jakies dowody?

>Akurat w tym przypadku szynke jako wedline (wedzona, gotowana lub
>przynajmniej parzona)

Alsbo sklepywana z roznych podejrzanych kawalkow zwierzecia. plus
innych dodatkow, tez jest sprzedawane jako szynka. Wszedzie, bez
wzgledow na zalozenia unijne badz nie...

>poniewaz
>pozostaje

>Wszystko co pisze pisze swiadomie
>Mam na to podstawy poniewaz tak mnie nauczyli ze jak sie do czegos nie ma
>podstaw to sie nie zabiera glosu

Mozemy polemizowac, ale mnie sie nie chce juz, bo wole pomyslec,
ze przywioze swobie zwyczajna i ja uszlachetnie za pomoca jalowca
i kaloryfera i nazwe kielbasa szlachetna, suszona, hehehe

>A to co napisalas jest jakby... napisane troche bez sensu
>cytujac..." bez podstaw albo zupelnie odwrotnie , celowo albo
>nieswiadomie..."
>Ja bynajmniej nic z tego nie zrozumialem
>"...albo bedzie padac albo nie bedzie padac..." tak to mniej wiecej
>zabrzmialo

Jak bynajmniej to bynajmniej, ja sie sprzeczala nie bede

Pierz
K.T. - starannie opakowana