Re: szkła kontaktowe

Data: 2003-07-10 20:51:08
Temat: Re: szkła kontaktowe
Od: "Robert" <s...@o...pl>

beki8f$fiq$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Nie musisz zamykac, mozesz je uzywac do 24 godzin.
Chodzilo mi o to, ze minimsy TN free mozna "oficjalnie" i praktycznie
zamknac ponownie - ukrecony kapturek pasuje na szyjke, natomiast Oculotect
fluid sine nie mozna ani oficjalnie, ani praktycznie - przynajmniej mi sie
nie udalo ;)

> A za TN free cena jest za cale opakowanie cca 74 zl. ( chyba 24
> minimsy )
Ja placilem piecdziesiat pare zlotych za opakowanie 32 minimsy (stad moje 32
dni - 32 minimsy x 24 godziny) w Warszawie miesiac temu.

> Mowiac szczerze, jesli juz piszemy o nawilzaczach z
> konserwantami, to wole zdecydowanie bardziej Oculotect niz TN
osobiscie jako pacjent tez wole

> Wada -jest na recepte.
no popatrz, nie zauwazylem ;) - a kupilem 4 buteleczki w roznych aptekach i
ani razu aptekarz nie prosil o recepte; ale to mi sie czesto zdarza z lekami
na recepte, wiec chyba nie jestem reprezentatywny ;)

--
Robert