szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

11. Data: 2007-09-14 08:14:58

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fcc5hg$8go$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czym kierowaliście się przy wyborze szkoły podstawowej dla swojego
> dziecka?

Państwowa, ale nie rejonowa. Akurat mieszkamy w połowie drogi między jedną
podstawówką i drugą, więc droga taka sama. A ta wybrana przez nas to
dlaetgo:
1. Przyjaciel z przedszkola poszedł do tej
2. Znam nauczycieli
3. Nie przechodzi przez ruchliwą ulicę
4. nie ma przy niej gimnazjum (przy rejonowej jest).

Prywatną sobie odpuściłam, państwowa jest porządna, ma dobre wyniki, jest w
miarę bezpieczna. Nie żałuję wyboru, ale gimnazjum będzie juz prywatne,
ponieważ to zbyt głupi wiek, a nasze okoliczne są średnie.
Aga B.

12. Data: 2007-09-14 08:25:01

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> W czym?

Nie wyciagały na podwórko, nie przychodziły pod drzwi, nie wysiadywałay
na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

13. Data: 2007-09-14 08:28:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Piotr Majkowski*. Seriously?. Seriously.

> Nie wyciagały na podwórko, nie przychodziły pod drzwi, nie wysiadywałay
> na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

Mieszkacie w jakiejś żulersko-patologicznej okolicy?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

14. Data: 2007-09-14 08:35:43

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> Nie wyciagały na podwórko, nie przychodziły pod drzwi, nie wysiadywałay
> na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

Nie rozumiem. Obawiam się, ze nieświadomie robisz krzywdę swoim
dzieciom. Moze uwierz mi na słowo, że tonie tak powinno wygladać i
porozmawiaj z kimś mądrym? Może z proboszczem? Serio...

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

15. Data: 2007-09-14 08:39:41

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:fcdggt$tv3$3@news.onet.pl...
> 14.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Nie wyciagały na podwórko,

Chesz trzymać swoje dzieci pod kloszem 4 ścian? Czy będziesz sam im dopierał
kolegów i koleżanki z którymi moga iść pograć w piłkę/klasy/pobawic się w
chowanego?

> nie przychodziły pod drzwi,

Czyli żaden kolega czy koleżanka nie będą mogły odwiedzic Twoich dzieci w
domu?

> nie wysiadywałay
> na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

a jak juz odrobia lekcję to będą mogły wyjść na ławkę czy tez nie?

Sylwia

16. Data: 2007-09-14 08:40:28

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Czy będziesz sam im dopierał kolegów i koleżanki

doBierał oczywiście ;-)

Sylwia

17. Data: 2007-09-14 08:47:55

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a)

> No to znośnie... przy jednym dziecku. :)
> Przy dwójce to już dwa kafle... Hmmm... Ale sprawa do przemyślenia.

Czesne za drugie dziecko jest kilkadziesiąt zł nizsze.
Chyba czwarte jeest za darmo. :)

18. Data: 2007-09-14 09:09:22

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Szpilka <s...@s...tlen.pl> napisał(a)

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> doBierał oczywiście ;-)

Magda ma koleżanki i kolegów. Spotykamy się na piknikach, również w
mieszkaniach. Jest super. Wszyscy są zadowoleni.

19. Data: 2007-09-14 09:11:59

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Lia <i...@p...org> napisał(a)

> Mieszkacie w jakiejś żulersko-patologicznej okolicy?

Na podwórku jest (z tego co wiem) chłopak handlujący prochamni.
Ogólnie jest jednak ok, lecz nie dam się podpuścić na dyskusje w stylu:
jaka krzywda dizecku się dzieje. Nie dzieje się. Myśl sobie co chcesz.

20. Data: 2007-09-14 09:12:54

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga B." <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie żałuję wyboru, ale gimnazjum będzie juz prywatne,
> ponieważ to zbyt głupi wiek, a nasze okoliczne są średnie.

Może być panstwowe, tylko profilowane i z jakąś formą egzaminu
wstępnego. Bywają predyspozycyjne albo zwyczajny konkurs na swiadectwa
i olimpiady.

--
s i w a

specyfik przeciw grzybicy dla dzieci