szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

31. Data: 2007-09-14 11:33:17

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości
news:1l4wrleg14rdl$.dlg@franolan.net...
> Może być panstwowe, tylko profilowane i z jakąś formą egzaminu
> wstępnego. Bywają predyspozycyjne albo zwyczajny konkurs na swiadectwa
> i olimpiady.

Z rozeznania, jakie na razie uczyniłam, takich u nas nie znalazłam i prym
wiedzie jedno społeczne http://www.2slo.bialystok.pl/news.php. Dziecię
zaakceptowało wybór, też mu się podoba, i pomysł, i szkoła. Czesne zależy od
średniej, jest to gimnazjum i liceum, co jest dużym plusem, bo niejako
zapewnia kształcenie aż do matury.Małolatowi podobają się mało liczne klasy,
dużo języka i dodatkowe zajęcia, no i że 100% zdało maturę :-). No ale mamy
jeszcze jakieś półtora roku na podjęcie decyzji wiążącej, małolat jest w 5
klasie.
Aga B.

32. Data: 2007-09-14 11:43:53

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To rzeczywiście makabra - tak huśtać się na placu zabaw albo bawić się w
> Indian :/.

No wiesz co, w Indian?!?! Jeszcze Cię ktoś trafi w oko alboco.

Sylwia

33. Data: 2007-09-14 11:49:23

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika wrote:
> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl>
> napisał w wiadomości news:fcc5hg$8go$1@nemesis.news.tpi.pl...

> - ta szkołą ma najlepsze wyniki w dzielnicy

Jak to sprawdziliście?
Pozdrawiam
Teli.

34. Data: 2007-09-14 11:50:40

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:
> 14.09.2007, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a)

> Czesne za drugie dziecko jest kilkadziesiąt zł nizsze.
> Chyba czwarte jeest za darmo. :)

To mi się źle kojarzy - z becikowym :)
Teli.

35. Data: 2007-09-14 11:54:57

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:
> 13.09.2007, Księżniczka Telimena (gsk). <c...@W...pl>
> napisał(a)
>
> Dla nas najwazniejsze było: katolickie wychowanie,

To można zapewnić indywidualnie.

wysoki poziom
> nauczania,

Jak to sprawdzić?

> w przyszłości ograniczenie
> kontaktu z dziećmi "z podwórka". (aby nie przeszkadzały)

Co masz na myśli?
Pozdrawiam
Teli.

36. Data: 2007-09-14 11:58:45

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Księżniczka Telimena <c...@W...pl> napisał(a)

> wysoki poziom
>
> Jak to sprawdzić?

Z zestawień szkół robionych na podstawie testów.
Informacje sa dostępne w Internecie.
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

37. Data: 2007-09-14 11:58:49

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:
> 14.09.2007, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a)

> Nie wyciagały na podwórko, nie przychodziły pod drzwi, nie
> wysiadywałay na ławkach zamiast odrabiac lekcje itd.

Ło Jezu! To powinniście zamieszkać w lesie. Sorry, ale nie mogłam się
powstrzymać.
:-/
Oby Twoje dziecko kiedyś nie wysiadywało pod drzwiami innych dzieci.
Teli.

38. Data: 2007-09-14 12:00:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:
> 14.09.2007, Lia <i...@p...org> napisał(a)
>
> nie dam się podpuścić na dyskusje w
> stylu: jaka krzywda dizecku się dzieje. Nie dzieje się.

Według Ciebie się nie dzieje. Zobaczymy co powie za kilka lat Twoje dziecko.
Teli.

39. Data: 2007-09-14 12:02:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego zdecydowaliscie się na szkołę państwową bądź prywatną? Wkrótce
> musimy podjąć decyzję i mam mieszane uczucia.

Do 3 klasy włącznie -- kierowac się relacjami w klasie, bliskością
kumpli, których rodzic może przyprowadzić w 10 minut, znajomymi z
przedszkola, opiekunką, tym, czy dziecko bedzie mogło samo wracać.
Tu raczej rejon, jak nie koszmarnie żulowski.
Od 4 klasy lepsza szkoła, warto doinwestować, bo wtedy tych lepszych
strasznie ciągną w dół do słabszych.

--
s i w a

40. Data: 2007-09-14 12:02:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał(a):

> Jak to sprawdziliście?

Średnią w teście kompetencyjnym na koniec podstawówki?

--
s i w a

specyfik przeciw grzybicy dla dzieci
[WAW] Marynarka mężczyzniana