szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

61. Data: 2007-09-14 15:41:01

Temat: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Sep 2007 17:13:41 +0200, Elżbieta napisał(a):

<ciach>

przepraszam za literówki

62. Data: 2007-09-14 18:30:03

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.09.2007, o godzinie 10.47.55, na pl.soc.dzieci.starsze, Piotr
Majkowski napisał(a):

> Czesne za drugie dziecko jest kilkadziesiąt zł nizsze.
> Chyba czwarte jeest za darmo. :)

Zabieram się zatem za robienie trzeciego i czwartego. :)

*Habeck*
- Schutzbach

63. Data: 2007-09-14 19:15:57

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a)

> Prowadzona przez??

świeckich nauczycieli. To nie jest szkoła zakonna.

> Ja wciąż bardzo żałuję, że nasze Urszulanki nie mają podstawówki, dobrze,
> że chociaż gimnazjum i liceum, no i przyjmują od jakiegoś czasu chłopców,
> więc gimnazjum mamy już na oku.

Byłem tam kiedyś na dyskotece...jak byłem młody.
:)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

64. Data: 2007-09-14 19:20:07

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a)

> Zabieram się zatem za robienie trzeciego i czwartego. :)

Powiedziałem koledze, że mam wszystkie dzieci w domu. A on mi na to: ale
siostra nie ma siostry, a brat brata...
W sumie ma rację...

65. Data: 2007-09-14 19:30:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@o...peel> wrote in message

> Tylko właśnie założenie reformy miał na celu oddzielenie małych dzieci od
> ciut większych i stąd gimnazja, które wedle tej zasady powinny być w innym
> miejscu niż podstawówka.

I te szkoły - bez gimnazjów - są jednak bezpieczniejsze, bo mniejsze, bo
więcej rodziców się tam kręci, bo rodzice baczniej je obserwują itp, itd.
To raz, a dwa... Czy jest tu ktoś, czyje dziecko jest już w gimnazjum i do
tego gimnazjum przeszło z całą swoją klasą z podstawówki? Tak pytam, bo mój
syn z niejaką ulgą zmienił towarzystwo przechodząc do gimnazjum. Niby w
podstawówce byli zgraną klasą, lubili się, ale w okolicach 5-6 klasy zaczęli
dostrzegać, jak bardzo się różnią. Pod koniec 6 klasy mieli już siebie
serdecznie dosyć. Chyba wcale nie chcieliby się kisić we własnym sosie przez
kolejne 3 lata:)
Anka

66. Data: 2007-09-14 20:13:20

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:fcemt7$9cu$4@news.onet.pl...
> 14.09.2007, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

> Powiedziałem koledze, że mam wszystkie dzieci w domu. A on mi na to: ale
> siostra nie ma siostry, a brat brata...
> W sumie ma rację...

A co zrobisz jak kolega Ci powie, że to najmłodesze nie ma młodszego
rodzeństwa? Tak można w nieskończoność :)
Pozdrawiam
Teli.

67. Data: 2007-09-14 21:38:56

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> Tak pytam, bo mój
> syn z niejaką ulgą zmienił towarzystwo przechodząc do gimnazjum.

Zgadza sie. U nas to samo.

--
s i w a

68. Data: 2007-09-14 21:41:56

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na podwórku jest (z tego co wiem) chłopak handlujący prochamni.

to wiesz to na 100% czy tylko z tego co wiesz?

rozumiem ze w szkole robione sa przed lekacjami i po lekcjacw domu testy
na alkomacie i "prochomacie" ?

to przykre a przede wsztstkim dla dziecka bedzie szokiem gdy wyjdzie z
domu zobaczyc iz swiat nie jest taki jak na piknikach ,miodzio.

ale oczywiscie nie mam monopolu na wychowanie odpowiednie wiec zycze
powodzenia ,takz esobie.
p.

69. Data: 2007-09-14 21:58:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana pisze:

> ale oczywiscie nie mam monopolu na wychowanie odpowiednie wiec zycze
> powodzenia ,takz esobie.

Ja w swoim życiu spotkałam kilka wychowanek Urszulanek, które zaciążyły
jeszcze w LO, także nie ma reguły. Powiem więcej, im krótsza smycz, tym
większa wyobraźnia dziecka.

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

70. Data: 2007-09-15 06:42:44

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

14.09.2007, pamana <b...@a...pl> napisał(a)

> to wiesz to na 100% czy tylko z tego co wiesz?

Był u nas dzielnicowy i wypytywał o niego. Widzałem jak go
przyprowadzają do domu w kajdankach.

> rozumiem ze w szkole robione sa przed lekacjami i po lekcjacw domu testy
> na alkomacie i "prochomacie" ?

Nie, nie rozumiesz.

> to przykre a przede wsztstkim dla dziecka bedzie szokiem gdy wyjdzie z
> domu zobaczyc iz swiat nie jest taki jak na piknikach ,miodzio.

Będzie na to przygotowana. Najgorzej jest IMO wtedy, gdy zamiast na
cudzych uczymy się na własnych błedach.

> ale oczywiscie nie mam monopolu na wychowanie odpowiednie wiec zycze
> powodzenia ,takz esobie.

Nikt nie ma.

--
_ Piotr Majkowski