Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?

From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: szkoła podstawowa - prywatna, czy państwowa?
Date: Fri, 14 Sep 2007 21:30:25 +0200

"Elżbieta" <w...@o...peel> wrote in message
news:hyisxf3sq7x4.16t4orlgjjmh5.dlg@40tude.net...

> Tylko właśnie założenie reformy miał na celu oddzielenie małych dzieci od
> ciut większych i stąd gimnazja, które wedle tej zasady powinny być w innym
> miejscu niż podstawówka.

I te szkoły - bez gimnazjów - są jednak bezpieczniejsze, bo mniejsze, bo
więcej rodziców się tam kręci, bo rodzice baczniej je obserwują itp, itd.
To raz, a dwa... Czy jest tu ktoś, czyje dziecko jest już w gimnazjum i do
tego gimnazjum przeszło z całą swoją klasą z podstawówki? Tak pytam, bo mój
syn z niejaką ulgą zmienił towarzystwo przechodząc do gimnazjum. Niby w
podstawówce byli zgraną klasą, lubili się, ale w okolicach 5-6 klasy zaczęli
dostrzegać, jak bardzo się różnią. Pod koniec 6 klasy mieli już siebie
serdecznie dosyć. Chyba wcale nie chcieliby się kisić we własnym sosie przez
kolejne 3 lata:)
Anka