Re: szpitale a testowanie na hiv

Data: 2006-12-12 23:50:40
Temat: Re: szpitale a testowanie na hiv
Od: anndrzej <a...@t...pl>

Maja napisał(a):

> To, że powinni badać, to jedna sprawa. (nie tylko na HIV, ale HBs,
> HCV)
To zależy gdzie leży ;)
Być może np w USA każdemu przekraczającemu próg szpitala to robią +
komplet markerów nowotworowych (na nowotwory zarówno w USA jak i w
Polsce umiera znacznie więcej osób niż na AIDS - zdecydowanie powinni)

Powinni też macać jadra młodym chłopcom i piersi starszym paniom i
przynajmniej raz do roku wsadzać wszystkim palec w 4 litery

I przycinać nosy tym którzy ta to zasługują
- to już moja prywatna opinia reszta to zalecenia WHO ;)

> A to, że nie powinno Cię interesować, czy chory obok Ciebie ma
> wirusa HIV, to druga sprawa.
> Uważam, że lekarze przyjmujący pacjentów do szpitala powinni takie
> badania wykonać. Jestem jak najbardziej za. Ale informacja ta
> przecież musi pozostać tajemnicą lekarską. Inaczej sobie tego nie
> wyobrażam.
>
> P.S. Pozdrawiam wszystkich warszawiaków :))) Jak można nie wiedzieć,
> gdzie jest ul.Sobieskiego???:)))
pozdrawiam prowincje

aandrzej