Re: szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........

Data: 2008-09-15 16:24:17
Temat: Re: szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........
Od: "Mi$ek" <m...@g...com>

> Zrob jajecznice i dodaj 5 kropel na poczatek.
> Jak nie bedzie zbyt ostre, dodaj pare kropel i znow sprobuj.

Tabasco, to pryszcz ;) Jak ktos jest z DC to polecam w Złotych Tarasach
na samej górze knajpkę meksykańską. Tam bez specjalnej dopłaty
można dostać "ostrą" potrawę, wyostrzaną tym:
http://tnij.org/bszq
:)
Dla porównania Tabasco ma 2140 pkt w skali Scoville'a :)

Spróbowałem i mimo, że buteleczkę Tabasco
wypijam od niechcenia przegryzając to wszystko
papryczkami Piri-Piri to dłuuugo dochodziłem do siebie :D

Autorowi wątku polecam http://www.ostrakuchnia.pl

Pozdrawiam
Michał Piechowski