Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne [szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii stosowanej :) Re: [szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii stosowanej :)

Re: [szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii stosowanej :)

From: "Uka P." <u...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii
stosowanej :)
Date: Tue, 09 Aug 2005 13:44:06 +0200

Kruszyzna wrote:

> ...czyli tzw. erzac. Idę ja, proszę was, do sklepu z tkaninami i pytam
> o jedwabną satynę (w Burdzie zalecali do jednej kiecy). Pani do mnie,
> że nie ma. To idę do drugiego sklepu - nie ma. Idę do trzeciego - nie
> ma! Okazuje się, że to chyba jakiś biały kruk, w odwiedzonych sklepach
> nie ma i nie będzie. Czym zastąpić to coś, żeby uzyskać to, co się
> zamierzało?

Satyna trudna w szyciu - zjezdza z maszyny. Odwazna jestes :-)

Ja na pierwsze szycie wzielam co prawda nie satyne, ale cienki lejacy
dzersej :-D i klelam jak szewc, a potem malo nie obrazilam sie na
maszynke. Na szczescie pod reka mialam tez kilka zwyklych lnianych
plocienek na poszewki poduszkowe-paczworkowe, dzieki ktorym okazalo sie,
ze to nie ja jestem jakas nieudana, a maszyna glupia, tylko material byl
trudny i tyle. Latwiej jest sie "rozszyc" na materiale, ktory nie stawia
czynnego oporu i nie ucieka spod igly.

Uka P.